Øyjor'n Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kreativ overskrift, huh? Jeg er veldig usikker på dette bildet. Ønsker kritikk på alt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 jeg elsker blomster Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kult, men kan du si noe om bildet istede? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 fin blomst Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Selve overeksponeringen av blomsten syns jeg er fin, men bakgrunnen med alle de lilla blomstene er litt forstyrrende. Om du kunne ha valgt en mer nøytral bakgrunn så tror jeg du ville vært på sporet av noe. Prøv på nytt! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Mulig litt for rosa. Ikke helt den skarpheten man ønsker, og det er kanskje bare laptoppen jeg sitter på, men det ser nesten litt kornete ut. Og den croppen ble litt trang. Jeg liker å holde meg til 3/2 eller 4/3.. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Mulig litt for rosa. Ikke helt den skarpheten man ønsker, og det er kanskje bare laptoppen jeg sitter på, men det ser nesten litt kornete ut. Og den croppen ble litt trang. Jeg liker å holde meg til 3/2 eller 4/3.. Skarpheten er nok ikke helt der, nei. Men noe bedre klarer jeg ikke å få til. Skal prøve ny komposisjon i morgen. Skal prøve på det også i morgen wiciwato Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Greit at det er såpass lyst kanskje, men jeg ville prøvd å få frem konturene i blomsten litt bedre. Kanskje ta en lokaljustering med kontrast på blomsten, for å få frem mellom- og skyggetonene. Er det også en del CA? Eller er det bare jeg som tuller? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg ser ikke noe CA? Takk for tipsene Skal tas med i betraktning neste gang. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Kan jo hende at det er rosa/lilla blomser bak den hvite blomsten som ligner på CA? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 For å drive diskusjonen videre: kjedelig og overeksponert? De hvite kronbladene er ok selvom de er overskponert, men at detaljene forsvinner av sentrum av blomsten (glemt hva heter), plager meg. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Pent motiv og pent bilde. Skulle klonet bort det grønne dingsen under blomsten. Synes ikke dette er overeksponert, fin highkey. Det lilla er forstyrrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå