Maggii Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Laderen til laptopen min ( kjøpt i januar 2009 )sluttet å funke forje uke, og fredag dro jeg til datakjeden (hvor jeg kjøpte den) for å levere den inn. De sjekket laderen og den var helt død ( vippet mellom 0 og -1, hva enn det betyr ). De fortalte meg da at siden jeg bare tok med meg laderen og ikke selve laptopen gikk det kjappere å ringe Acer og sende laderen direkte dit, siden jeg måtte vente til mandag med å komme tilbake med nr under laptopen, og de hadde mye å gjøre. Ringte så Acer idag, og forklarte situasjonen og hva datakjeden gjorde og sa. Dama i tlf sa da først at de vanligvis brukte 1-2 uker på å få fikset den, men de hadde mye å gjøre så ble fort 4 uker. Greit nok det, jeg har lånt en lader av faren min, men så sier dama det at jeg må sende inn laptopen min også. Spør da hvorfor, ettersom at laptopen lader med en annen lader, og at laderen er helt død og at det er laderen som er ødelagt, også sier hun det at "det bare er sånn" og sier noe om at de ikke sender ut enkeltdeler.. Kan noen forklare meg hvorfor jeg også må sende inn laptopen min når det er laderen som er ødelagt? Skal ned på datakjeden i morra igjen og høre, men jeg har ikke lyst til å sende laptopen min i posten heller.. Endret 22. september 2009 av Maggii Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gå til datakjeden og snakk med dem. Det er vel ikke nødvendig å sende inn alt. Lenke til kommentar
Maggii Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Nei, samme tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bare stå på ditt, regner med at datakjeden kan ta det videre med Acer om de fortsetter å være vanskelige(de ønsker jo å gjøre kundene sine fornøyde). Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Datakjeden, eller evt andre butikker skal bare trenge serienummer som står på maskin for å få tilsendt opp nytt adapter fra Acer. Lenke til kommentar
Maggii Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Ringte Acer en gang til før jeg skulle ned på datakjeden, fikk da en veldig hyggelig, flink, engelsk mann som sa at jeg overhode ikke trengte å sende inn pc-en min om jeg var sikker på at det var laderen som var defekt. Så får mail, og skal sende lader, så ordner alt seg Dumme dame som ikke vet hva hun prater om Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 der hvor jeg jobber har vi ac-adaptere på lager. Så når det er defekt adapter gir vi kunden ny adapter fra butikken og får ny fra Acer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå