jochum Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vi er tre studenter som for tiden studerer i Polen og har akkurat fått oss leilighet. Vi har kjøpt en Samsung 42 HD-ready lcd-tv og trenger en pc som vi kan bruke som mediacenter til å laste ned, fikse bilder i photoshp et cetera. Vi har sett litt rundt på forskjellige pc-er og har funnet ut at siden det ikke er noen toll innenfor EU sine grenser er Tyskland et godt alternativ å kjøpe pc fra. Vi så på denne pc-en: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...#ht_4067wt_1165 Lurer litt på hovedkortet, da jeg ikke er så vant til intel-pcer. Er det noe annet som heller kan anbefalest, eller er dette en god PC til prisen? Vil den klare å spille av HD i 720p uten at det vil bilde vil hakke? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Denne vil spille av 720p (og forsåvidt også 1080p) uten å hakke. Nå er jeg ikke så god i tysk, men jeg klarer ikke å se hvilket hovedkort som sitter i maskinen. Men til den prisen ser det ut som et godt kjøp Lenke til kommentar
jochum Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Takk for svar! Da tror jeg vi går for denne pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå