1993 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 jeg har startet med vitality sport whey proteiner, og lurer på om det er greit å fortsette med shake på morningen og etter trening? blander ut to skjeer med vann.. og de dagene jeg ikke trener drikker jeg bare på morningen Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er ca 10 gram protein per spiseskje (om det er det du bruker), så det gjør ikke store forskjellen fra eller til:) Lenke til kommentar
1993 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 jeg bruker måleskjeen som følger med, og det står at den er på 40 g, og det er 34 g protein pr 40 gram. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En stor skje med da, det er ingen etikettfasit på protein. Det kommer an på målet og kostholdet ditt. Opp i vekt? Gang den fettfrie vekten din (ca kroppsvekt minus 5-10kg om du ikke er lubben) gang dette med 2 så finner du gram protein pr dag. Så spiser du vanlig og ser på hvilke måltider som ikke har nok protein og fyller på med pulver der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå