DataFjotten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei. Fikk akkurat en ny harddisk i posten og skal da formatere den før bruk. Hvordan gjøres dette i Windows 7? Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis du får den opp så kan du bare høyreklikke på den og trykke format. Om ikke det funker, så kan du prøve via disk management. Høyre klikk på "computer" og velg "manage", her går du inn på "disk management" som ligger under "storage". Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hvis du får den opp så kan du bare høyreklikke på den og trykke format. Om ikke det funker, så kan du prøve via disk management. Høyre klikk på "computer" og velg "manage", her går du inn på "disk management" som ligger under "storage". Jeg får den ikke opp via diskbehandling heller. Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har hatt samme problem tidligere jeg også med intern disk. Da prøvde jeg Partition Magic, og den fant disken med en gang, og jeg kunne formatere den uten stress. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Da dukket den opp og jeg fikk formatert Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå