Ratatos Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Se på dataen min nedenfor. Har Astek WaterChill! Kvor mykje kan eg klokke den? Viss eg klokker den 3.4 ghz .. ville den sprengt? ville alt gått heilt bra? er den stabil? Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Prøv da vel (litt og litt) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Prøv da vel (litt og litt) Det er den eneste måten å finne ut hva cpu'en din takler. Good luck, og post gjerne her etterpå om hvilken hastighet du har klart å oppnå. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Eh, hvet du hva du prater om? Hvis det er cpuen du snakker om når du nevner "vil den sprenge" så vil den neppe det, men den kan "dø" hvis du gir den altfor mye volt, noe som er ganske usannsynlig, for du kan vel ikke kjøre volten noe høyere en 1.7V eller no. Du har god ram der og, du kan jo prøve å sette opp fsb, 5 mhz om ganger ellernoe, så bare prøv deg fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå