bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå har ikke dette noe med flaks å gjøre da. Sjansen er riktignok lite, men spenningen er også like bra. Det går jo på flaks, sjangsen for at folk ikke tilbyr denne konk 1 min med googling for å passe på at svarene er rett er liten. Så derfor er det potensielt 98,9% av de som har svar som også har rett svar. Ut over dette, kan man ikke gjøre noe mer for å øke sjangsene sine (evt melde på resten av familien) Derfor vil jeg se på det å vinne her, mer eller mindre ren flaks! =) Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Svarene på spørmålene er nok mange som kan. Så det vil nok være flaks om de velger deg ut som vinner. Kanskje 1000stk eller mange fler svarte rett på alle? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Okidoki. Lurer på åssen de trakk. Random.org? Endret 8. oktober 2009 av Myst Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 De har trolig en liste over brukere som har svart rett, gitt disse random nummer og bedt en ansatt om å si et tall! ;D Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Her er vinneren: http://www.audiovisuelt.no/artikler/vinner...cd-tv_er_/72457 Vi gratulerer - og takker alle for innsatsen! Nye muligheter kommer Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Eller festet alle numrene på et stort hjul og kastet en dartpil. Hahaha! :!: Edit: Der kom vinneren ja. Gratulerer så mye! Endret 8. oktober 2009 av Myst Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer Espen Gundersby Misunner deg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bra at dere fjernet første spørsmål! Det viser at dere hører på brukerene og innrømmer feil (noe jeg ikke synes at "spillverket" gjorde) Håper på flere konkurranser fremover! Ellers må jeg vel gratulere den heldige vinner av ny TV! Jeg har allerede planer om å kjøpe en 47" om 2 små uker, så det hadde blitt vanskelig hvis jeg hadde vunnet denne (såkalt luksus problem..) Lenke til kommentar
Crytek91 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 neeeei, f**n vant ikke ! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette gjorde arbeidsdagen veldig bra Takk skal dere ha.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Dette gjorde arbeidsdagen veldig bra Takk skal dere ha.. grats da! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Denne tven er 205" så svaret i artikkelen er feil.... link : http://www.techdigest.tv/2007/03/cebit_2007_worl_2.html Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 De fjernet det spørsmålet. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Grats med ny TV da mainn! Syntes også spørsmålet om størrelsen var litt teit når jeg fant en del sider om tv'er større enn det største alternativet (så gjett hvilket alternativ jeg valgte..). Men det er jo greit hvis de sløyfet det spørsmålet fra konkurransen da. *krysse fingrene og håpe på en surround reciever konkurranse* Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Får håpe det ikke tar for lang tid før den kommer i posten da Lenke til kommentar
madammim Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så mye! Hvor mange % hadde svart rett hvis spørsmål 1 hadde vært med? (Nå må dere ikke komme med 1 bruker, da ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takket være iam.no kan vi alle dele premien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg