Gå til innhold

Konkurranse: Vinn 40-tommers LCD-TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og da mener vi TV med (minst) full HD-oppløsning - som er egnet for stue-bruk (hvis du har stor nok stue vel å merke)

Akkurat dette, burde gjøre at dere faktisk dropper det første spørsmålet når det kommer til trekningen. Nå vet ikke jeg så mye at det gjør noe, men at det da er en TV med minst HD-oppløsning burde uten tvil være nevnt. Men det har seg kanskje slik at det er en selvfølge at slike store TVer er full HD?

Lenke til kommentar

Burde være med spørsmål som f.eks "Har du TV fra før" og "Hvilken størrelse". Om man har TV fra før, og desto større TV, jo mindre burde sannsynligheten være for at vedkommende vinner. Er jo litt kjedelig at f.eks noen med splitter ny 50"+ har like stor sjanse for å vinne som en student med en 28" CRT TV, som virkelig trenger oppgradering. Menmen, er vel ikke stort man får gjort.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Burde være med spørsmål som f.eks "Har du TV fra før" og "Hvilken størrelse". Om man har TV fra før, og desto større TV, jo mindre burde sannsynligheten være for at vedkommende vinner. Er jo litt kjedelig at f.eks noen med splitter ny 50"+ har like stor sjanse for å vinne som en student med en 28" CRT TV, som virkelig trenger oppgradering. Menmen, er vel ikke stort man får gjort.

For da hadde ikke bare alle skrevet at de hadde en 30 år gammel 15" CRT skjerm som så vidt fungerer?

Burde heller sende noen folk til alle som er med i konkurransen sine hus for å sjekke, da kan ikke folk lyge. Må selfølgelig komme uanmeldt.

Lenke til kommentar
Har en på 19" i 4:3 forhold som er delevis rund i kantene og ikke klarer å viste hele bildet så teksten blir alltid borte :p

Uff er tøft å være fattig student :p

Dette minner meg om den gamle Monty Python sketsjen der en gjeng med rike mannfolk sammenligner hvem som hadde det verst i barndommen. Og dessuten slår jeg deg, herr spøkelse. Jeg har ikke TV jeg. I tillegg har jeg en filmsamling på over 1000 DVDer. De aller fleste av disse har jeg sett på en trist dataskjerm...

Man ser jo hva JEG har prioritert :)

Edit: litt finjustering

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
For da hadde ikke bare alle skrevet at de hadde en 30 år gammel 15" CRT skjerm som så vidt fungerer?

Burde heller sende noen folk til alle som er med i konkurransen sine hus for å sjekke, da kan ikke folk lyge. Må selfølgelig komme uanmeldt.

Og du tror da at det vil faktisk stå at man har mindre sannsynlighet? Si at det f.eks var slikt i denne konkurransen, at man ble spurt om hvor stor TV man har fra før, uten at det var blitt sagt noe ang. sannsynlighet. Ville du fortsatt valgt 30 år gammel CRT TV? Neppe.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Burde ha konk der folk tar bilde av stuen sin! ;D

Tja. Kanskje jeg da hadde blitt fristet til å rydde stuen litt ekstra?

Tror jeg hadde funnet frem 20" CRT skjermen naboen har iallefall :D

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat oppgradert fra 28" Philips CRT til en 5 år gammel 28" FujitsuSiemens HD-Ready LCD.

Er drita fornøyd med det (når jeg spiller) men jeg hadde ikke hatt noe imot å vinne dette her.

Snart må det da være min tur til å vinne en loddtrekningskonkurranse?? (24 bokstaver i det ordet!) Sist jeg vant en loddtrekning var da jeg var 7 år. Til min store skuffelse var det bare en pakke glansbilder jeg vant :p

Edit:

Spørsmål 1 var ganske spesielt. Burde ikke kriteriene vært spesifisert?

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Ser ut som om det er litt forvirringer om hvilket TV som er størst i verden her.

Tror også svaralternativene er feil (Eller spørsmålet feil formulert).

Største TV er vel det på 2561" eller noe. Husker ikke helt hvilket merke. Men regnes det som consumer electronics? Må det gjøre det? :p

Det største "VANLIGE" TVet er på hele 205", så da er ikke svaret 210" riktig i forhold til det. Det finnes ingen TVer på 210".

Jeg svarte 150" fordi jeg regner med det var dette dere var ute etter siden det er ett TV som er tilgjengelig på markedet så vidt jeg vet.

Men IMO burde ikke dette spørsmåle telle noe på kåringen på grunn av disse forvirringene =)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...