tormoddf Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 PS2- og Dreamcast-spill gjør comeback på PS3 og bevegelsesstyringen har fått lanseringstidspunkt. Les mer Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det med PS2-spill på Playstation Store kan jo være en fin måte å dekke bakoverkompatibilitet på. Spørsmålet er jo om man må betale en gang til for samme spillet... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Dette kan bli rått så det holder Håper en del av klassikerne til SEGA kommer til PSP. Det er ganske mange timer jeg har brukt foran min Master Drive I/II, så hadde vært utrolig fett om mange av disse kom til PSP. Mickey Mouse, Rocket Knight Adventures, Power Rangers, Sonic, Alex the Kidd, Asterix & Obelix, Peter Pan, Mr Nutz, Rex, Bubble Bobble. The list goes on and on. Skulle tro alle disse title gjorde seg dritbra på PSP. Vet det har kommet en slik en SEGA Collection til PSP/3 og X360, men jeg vil ha meeer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hoho, litt av en lekkasje! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det med PS2-spill på Playstation Store kan jo være en fin måte å dekke bakoverkompatibilitet på. Spørsmålet er jo om man må betale en gang til for samme spillet... Jeg går ut i fra at man må det, men det blir sikkert ikke 599kr. Tilbake får man kanskje raskere lastetid og noe mer optimalisert oppskalering og utjevning. Jeg gleder meg i hvertfall! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gleder meg til bevegelsesstyringen til PS3 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis de kan få til emulering av PS2 på PS3 ser jeg ikke hvorfor man ikke kan spille spill man allerede har fra drevet. Et lite glimt av håp :') Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis de kan få til emulering av PS2 på PS3 ser jeg ikke hvorfor man ikke kan spille spill man allerede har fra drevet. Et lite glimt av håp :') Hovedårsaken til at jeg valgte X360 over PS3, nå kan det se ut som om Sony også skal få en plass i stua! PS2 emulator for PS3 (confidential) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Utrolig at det ikke er mulig å holde ting hemmelig lengre. Tenk hvor mye dette ødelegger for selskapene involvert. Det er jo helt umulig for dem å tenke strategi med tanke på når og hvor til skal lanseres. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 9.99 USD pr PS2 spill? Da hadde jeg kjøpt GTA III, Vice City, THPS4, og mange fler! (Må få meg PS3 først og da ) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Joda, mye rart i den lekkasjen. Men det eneste jeg bet meg merke i som Collector's Edition fantast var dette; Bayonetta •Collectors edition with Bayonetta Action Figure Gjett om den nettopp ble plottet inn på ønskelista. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis de kan få til emulering av PS2 på PS3 ser jeg ikke hvorfor man ikke kan spille spill man allerede har fra drevet. Et lite glimt av håp :') Hovedårsaken til at jeg valgte X360 over PS3, nå kan det se ut som om Sony også skal få en plass i stua! Man kan spille PS2-spill på X360?? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hvis de kan få til emulering av PS2 på PS3 ser jeg ikke hvorfor man ikke kan spille spill man allerede har fra drevet. Et lite glimt av håp :') Hovedårsaken til at jeg valgte X360 over PS3, nå kan det se ut som om Sony også skal få en plass i stua! Man kan spille PS2-spill på X360?? Jeg tviler på at det var det han mente. Det var nok heller det at han kanskje går til innkjøp av PS3 pga av at det blir mulig å spille PS2 spill på PS3, etter hvert. Det var i hvert fall slik jeg oppfattet innlegget til Dunsay. Endret 22. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tror han mente fordi Xbox 360 er bakoverkompatibel og ikke PS3. Ja, stusser litt på det med at de har fått til PS2 emulering på cell, da bør det jo gå ann å spille av PS2 spill fysisk også ja.. Men det er ikke en spesiell type cd som PS3´en ikke leser vel? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er jo mulig at de PS2 spillene som slippes på PSN kodes om litt så de passer bedre til arkitekturen tiln PS3. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det jeg tenkte også, men det vil jo være altfor mye arbeid om de skal lansere alle PS2 spilla? Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 o hellige spillguder! Hvis PS3n kan kjøre PS2 spill fra orginalplate i nærmeste fremtid så skal jeg legge xbox360 fanboyismen på hylla. Jeg som har fått tak i så mange PS2 spill til under 70lappen, ikke la meg betale for de på nytt Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Akkurat det med bakoverkompabiliteten er det desidert største minuset for PS3. Får de fikset det så ser det lyst ut for Sony. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Så det ble litt krøll oppi der: Xbox 360 - Bakoverkompatibel med de aller fleste Xbox-spill. Playstation 3 - Ikke bakoverkompatibel med Playstation 2-spill per i dag. Derfor ble Xbox 360 andre spillkonsoll inn i TV-hylla denne generasjonen, Wii var først grunnet lavest pris. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I forhold til Microsoft er ikke Sony så pengegriske, så jeg blir overrasket (og utrolig sur) om PS2-spill blir download only. Altså ingen mulighet til å spille spillene man allerede har. Kanskje de skal prate om dette på TGS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg