littleme666 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 jeg vil gjerne slette alle temporary internett files,cookies og history. Måten jeg gjør det på er å gå på internet options, så trykker jeg på delete cookies og delete files, samt clear history. Når jeg så åpner ie pånytt, så er adressefeltet tomt, sålangt bra. MEN når jeg begynner å skrive inn en adresse jeg har vært ¨på før, kommer autofullfør inn med adressen, så alt er tydeligvis ikke slettet allikevel. Har installert windows traceremover 5.0, uten hell. Temporary internettkatalogen er tom! adressefeltet i browseren er tom! Jeg kjører Win2000, med NTFS. C:partisjonen kjører FAT32, hvis det skulle bety noe... Håper noen kan hjelpe meg hvor denne filkatalogen ligger, slik at jeg får slettet alle disse filene. Lenke til kommentar
abene Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Tools, Internet Options, Content, Autocomplete, Clear Autocomplete History Lenke til kommentar
littleme666 Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 det funket ikke .På Autocomplete har jeg kun følgende valg: clear form og clear passwords. Så står det skrevet under: to clear web adress entries, on the General tab in Internet Options, click clear History. Og det er det jeg har gjort hele tiden... Jeg kan riktignok hake av for use autocomplete for web adresses, men det hadde vært kjekt å ha den... Lenke til kommentar
abene Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 det funket ikke .På Autocomplete har jeg kun følgende valg: clear form Har du prøvd clear form? Du kan evt prøve Free History Eraser Lenke til kommentar
littleme666 Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Free History eraser gjorde susen, takker for hjelpa :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå