Pepsi Max Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Å kalle en gutt søt blir litt som å kalle ei jente kjekk. Passer ikke helt, selv om det ikke nødvendigvis er negativt. Nei, det er ikke det samme. Lenke til kommentar
nih Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heller litt verre når man blir kalt 'Adorable'. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Søt er positivt, men vi menn vil vel helst bli kallt for barsk,mann,heit,tøff etc. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Søt er en annen måte å si at du vil fungere perfekt som en homsekompis. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Søt er en annen måte å si at du vil fungere perfekt som en homsekompis. Haha! Der har du det. Hadde ei jente kalt meg søt ville jeg tatt det som at hun heller ville være venn enn noe mer. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er ikke like bra som nusselig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Søt er positivt, men vi menn vil vel helst bli kallt for barsk,mann,heit,tøff etc. Jamen hvis han ikke er noen av delene, men fortsatt tiltrekkende, må man jo i det minste få kalle ham søt. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I min vennegjeng er personen som blir kallet søt den som ikke har fått seg noe. Som flere andre sier så søt selvfølgelig positivt, men kanskje på en venne-måte. Man ville aldri blitt sammen med denne søte personen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I min vennegjeng er personen som blir kallet søt den som ikke har fått seg noe. Som flere andre sier så søt selvfølgelig positivt, men kanskje på en venne-måte. Man ville aldri blitt sammen med denne søte personen. Hvem er "man", da? Jeg ville blitt sammen en søt person. Jeg vil faktisk helst bli sammen med en søt person. Søt er viktig. Men det betyr ikke at de maskuline kvalitetene er helt fraværende. En kan fint være søt kombinert med et hav av andre personlighetstrekk. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det fins ingen fasitsvar på om det er positivt eller negativt, for det kommer helt an på hvem som sier det og hva hun evt. legger i ordet "søt". Når jeg sier at en person er søt, så er det utelukkende positivt, og selv om jeg kaller en gutt søt, så betyr ikke det at jeg bare syns han er søt. Han kan være sinnsykt kjekk i tillegg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Min teori er at gutter ofte tolker "søt" som mer negativt enn det egentlig er ment fra jentenes side. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Søt trenger ikke være ensbetydende med "god venn" eller "skjør porselensgjenstand jeg synes synd i". Når selv den barskeste James Bond-typen har et eneste svakt øyeblikk, så er det søtt, og i den konteksten vil jeg si det er kjempepositivt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er liten selv, og en jente har sagt til meg "Det er bedre og være liten og søt, en stor og slem" Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Søt er positivt, men vi menn vil vel helst bli kallt for barsk,mann,heit,tøff etc. Sameboe, du er vel for all del ingen mann? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Søt er positivt, men vi menn vil vel helst bli kallt for barsk,mann,heit,tøff etc. Sameboe, du er vel for all del ingen mann? Hva vet du om det ? Men nei, kan ikke si det Jeg ga kun eksempler Lenke til kommentar
Gjest Markus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror at jenter kaller gutter for søt av disse grunnene: Hun mangler andre passende ord, og må uttrykke at hun er tiltrukket av, og liker gutten. For noen jenter passer det ikke å si "Du er så deilig!" eller "Du er så heit!" etter man har hatt sex og ligger og koseprater. Søt, som i en søt katt eller en liten baby. Om en jente kaller deg søt, er du nødt til å sette det i en kontekst for å forstå hva hun egentlig prøver å kommunisere. Lenke til kommentar
Shopoholiker Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kjæresten min er en skikkelig mann, barsk og muskuløs. Men fordi han har et pent ansikt, kaller jeg ham ofte søt. Er ikke alltid ment som "du er vennemateriale" Men kommer jo helt ann på hvem som sier det, og hvordan personen det blir sagt til er... Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 En kompis kaller meg "Lumberjack" pga jeg er grovt bygget. føler meg ganske mannemann. Men alle jenter jeg blir kjent med kaller meg søt. Tror det går på hvordan du framtrer mer enn noe annet. Ut i fra min erfaring er det en bra ting å bli kalt søt. Mvh Sweety Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så mye tulletøys her, koselig det. Tilbake til sak. Blir du kalt ''SØT'' av en jente, så er det IKKE positivt om du er ute etter ett FORHOLD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå