Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det en bra ting å bli kalt søt av en jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs på kroppsspråket og tonefallet til jenta i øyeblikket hun sa det.

Fikk du det i tekst (MSN, SMS++) får du vente med analyseringa til du får det face to face. Makes it easier.

Edit: Ups, glemte ett ord.

Endret av hrmpf
Lenke til kommentar
Det er bra. Det betyr ikke at du har sjanse, kanskje hun ser på deg som en lillebror. Men det er en bra ting. Å bli kalt dust er en dårlig ting.

Det var vel å dra en konklusjon litt fort.. Alt avhenger av situasjonen, vet hvert fall at min forrige eks så på meg som "søt" første gangen vi møttes og endte i senga 1 uke etter.

Lenke til kommentar
Det er bra. Det betyr ikke at du har sjanse, kanskje hun ser på deg som en lillebror. Men det er en bra ting. Å bli kalt dust er en dårlig ting.

Det var vel å dra en konklusjon litt fort.. Alt avhenger av situasjonen, vet hvert fall at min forrige eks så på meg som "søt" første gangen vi møttes og endte i senga 1 uke etter.

Det var vel det jeg sa. Det betyr ikke at han er sikret en sjanse, men det er selvsagt en god ting - som er det han lurer på.

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke er ment ironisk er det en god ting :)

Når en gutt blir kalt søt av ei jente, og ikke er ironisk ment. - Betyr det at du har en større sjanse enn om ei jente hadde kalt deg tøff! Tøff vil bli ment som barnslig på en god måte, men ikke moden nok. Noe vi jenter liker gutter er, moden!

Hadde det vært sant hadde jeg vært gift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...