larsingedude Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det en bra ting å bli kalt søt av en jente? Sånn generelt ?? Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det en bra ting å bli kalt søt av en jente? Sånn generelt ?? Tja, det å være søt kan jo bety så mangt, så til syvende å sist(hvis du har litt selvinnsikt) går det ut på hva du selv føler. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Det spørs på kroppsspråket og tonefallet til jenta i øyeblikket hun sa det. Fikk du det i tekst (MSN, SMS++) får du vente med analyseringa til du får det face to face. Makes it easier. Edit: Ups, glemte ett ord. Endret 22. september 2009 av hrmpf Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Føler du du at det ligger et men etter søt, så er det ikke så bra lissom Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, eller, når jeg sier at kjæresten min er søt, så mener jeg det absolutt positivt. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Klart det er bra. Du har draget! Så framt det ikke sies ironisk, og så sant hun ikke ut ifra konteksten viser til at hun mener du er liten og nusselig. Men generelt tror jeg folk bruker ordet for å si at man er tiltrukket. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er bra. Det betyr ikke at du har sjanse, kanskje hun ser på deg som en lillebror. Men det er en bra ting. Å bli kalt dust er en dårlig ting. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er bra. Det betyr ikke at du har sjanse, kanskje hun ser på deg som en lillebror. Men det er en bra ting. Å bli kalt dust er en dårlig ting. Det var vel å dra en konklusjon litt fort.. Alt avhenger av situasjonen, vet hvert fall at min forrige eks så på meg som "søt" første gangen vi møttes og endte i senga 1 uke etter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er bra. Det betyr ikke at du har sjanse, kanskje hun ser på deg som en lillebror. Men det er en bra ting. Å bli kalt dust er en dårlig ting. Det var vel å dra en konklusjon litt fort.. Alt avhenger av situasjonen, vet hvert fall at min forrige eks så på meg som "søt" første gangen vi møttes og endte i senga 1 uke etter. Det var vel det jeg sa. Det betyr ikke at han er sikret en sjanse, men det er selvsagt en god ting - som er det han lurer på. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Åja, beklager, leste litt raskt og feil! Leste, "det betyr at du ikke har sjanse" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gutter skal ikke være søte, men tøffe. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Søt må ikke være negativt, selv om jeg har en tendens til å tolke det sånn. Hun som har en crush på meg sier jeg er søt. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Så lenge det ikke er ment ironisk er det en god ting Når en gutt blir kalt søt av ei jente, og ikke er ironisk ment. - Betyr det at du har en større sjanse enn om ei jente hadde kalt deg tøff! Tøff vil bli ment som barnslig på en god måte, men ikke moden nok. Noe vi jenter liker gutter er, moden! Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er vel bedre å bli kalt for søt enn for stygg Sånn seriøst så er det jo et positivt ord. Om det er positivt for deg avhenger hva du forventer av jenta som kaller deg søt. Forventer du sex og hun sier at du er søt som søt i en venn er du screwed. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er vel og greit å bli kalt søt, men jeg foretrekker heit. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Søt er absolutt positivt, selvom jeg ikke liker å bli kalt det. Men tror det er best å bli kalt søt når man er sammen enn før man er blitt sammen om du skjønner Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Så lenge det ikke er ment ironisk er det en god ting Når en gutt blir kalt søt av ei jente, og ikke er ironisk ment. - Betyr det at du har en større sjanse enn om ei jente hadde kalt deg tøff! Tøff vil bli ment som barnslig på en god måte, men ikke moden nok. Noe vi jenter liker gutter er, moden! Hadde det vært sant hadde jeg vært gift. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Å kalle en gutt søt blir litt som å kalle ei jente kjekk. Passer ikke helt, selv om det ikke nødvendigvis er negativt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det en bra ting å bli kalt søt av en jente? Sånn generelt ?? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå