Halvliter Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eg er på jakt etter ei stor staupejernsgryte som eg kan henge over eit bål, gjerne frå ein bjelke i taket. Eg har prøvd følgande utan hell: Jerna (i Haugesund), XXL, Norges Speiderforbund og Bison Outdoor AS. Det er til bruk i barnehage, for å koke suppe, lapskaus, etc. til 20-30 unger. Finns det noko slikt lenger? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Le Creuset lager emaljerte støpejernsgryter opp til 12,4 liter, det burde holde. De selger det for eksempel på Traktøren. Hvis det ikke holder, så ta kontakt med Culina. Endret 23. september 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sjekk lekolar.no (gamle brio). Mener de hadde det. Har bestilt en slik en til bhg jeg jobber i også, så vet noen av leverandørene våre hadde det, men er ikke 100% på hvilken av de det var. Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Lekolar hadde på 15 liter til rundt 1 000 lappen! Perfekt, takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå