Gå til innhold

Samsung I8910 Omnia HD

groa

Anbefalte innlegg

Har igrunnen bestemt meg for å kjøpe omnia HD, men er noen spørsmål jeg håper neon kan hjelpe meg med. :o) (mulig jeg kan virke litt blond...)

* film, mulig å rippe vanlig dvd og så legge inn på mobilen? (vi skal til syden og lurer på om jeg kan bruke den til ungene på flyet som en "bærbar" dvdspiller. Da legge inn barnefilmer som ungene liker...)

* Internett på telefonen, det går greit å sjekke hotmail, søke på finn, facebook osv.?

* Når en skal skrive sms, kommer tastene opp som på en vanlig mobil, eller blir det som et "data" tastatur? I tilfelle det siste; går det mye senere å skrive sms da? eller blir det en vanesak?

Håper noen kan hjelpe litt fort! ;o) og på forånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har igrunnen bestemt meg for å kjøpe omnia HD, men er noen spørsmål jeg håper neon kan hjelpe meg med. :o) (mulig jeg kan virke litt blond...)

* film, mulig å rippe vanlig dvd og så legge inn på mobilen? (vi skal til syden og lurer på om jeg kan bruke den til ungene på flyet som en "bærbar" dvdspiller. Da legge inn barnefilmer som ungene liker...)

* Internett på telefonen, det går greit å sjekke hotmail, søke på finn, facebook osv.?

* Når en skal skrive sms, kommer tastene opp som på en vanlig mobil, eller blir det som et "data" tastatur? I tilfelle det siste; går det mye senere å skrive sms da? eller blir det en vanesak?

Lenke til kommentar

Hei, du kan legge inn filer på Omnia HD-.Mobilen converterer filene selv,det er bare å dra dei over til mobilen så ordner den resten.(Du må innstalere vedlagt pc-Studio som følger med i esken)Det samme gjelder musikk og bilder-veldigt enkelt.Nåt det gjelder å skrive sms er det en fryd,du kan skrive som vanleg eller du kan velge (pc-tastatur).Det siste var eg veldigt skepsisk til,men du verden så bra det var-kan anbefales.Der er og handskrift,der du kan skrive med fingen.Facebook,internett osv fungerer utmerket med mobilen,det er bare å sette i igang.Ellers har eg hatt Samsung Omnia HD i snart en måned,og det er en fryd hver dag.

Lykke til

Lenke til kommentar

TUSEN TAKK for svar! :o)

Bestillte omnia HD i dag, og får den i mårra eller fredag.

Gleder meg som en unge, men er samtidig litt skeptisk... har bare hatt sånne "1 krones" mobiler før. Håper jeg klarer å sette meg inn i den,og at jeg ikke kommer til å savne vanlige taster...

Noe jeg tenkte på, hvordan er det å skrive melding med den når man kjører? (noe man selvfølgelig ikke gjør... :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...