Buttplug Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, jeg er da ny her på forumet:) Jeg har nå bli 24 år og vet enda ikke hva jeg skal bli.. Synes dette er ufattelig vanskelig.. Jeg har tenkt litt på noen yrker som jeg muligens kunne tenkt meg, men vil gjerne høre noen innspill fra noen som kjenner til dem bedre enn meg. Personlig trener: Trening er min store lidenskap, men jeg bor på en altfor liten plass til å få nok kunder. eneste alternativ her ville vært å ha nett-konsultasjoner eller å flytte. Sjarkfisker: Jeg elsker å fiske, men er usikker på om dette er lønnsomt? svært vanskelig å finne informasjon om dette på nettet. Prosessoperatør: Kjipt med skiftarbeid, men virker interessant. Stuert: Liker matlaging, er det vanlig at stuerten bestemmer hvilke reter som skal lages? er det et stressende yrke? bra betalt? Fysioterpaut: relativt lang utdannelse, vanskelig å komme inn slik jeg har forstått det og heller ikke så bra betalt, men veldig interessant.. Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 du burde vel velge det du liker mest og vurdere hvor realistisk det er! Lenke til kommentar
Buttplug Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Det jeg ville likt best ville nok vært personlig trener, men føler det er lite realistisk.. med mindre jeg flytter til enten bergen, trondheim eller oslo.. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har du noen tidligere utdanning? Almenn,BI eller noe i den duren? Gjør som meg jobb med det du har lyst til. Jobber sjøl som selger og vet utmerket godt at jeg aldri kunne hatt en jobb som rørlegger,snekker o.l. Trivsel er det mest viktige husk det Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hva med upersonlig trener i et lokalt treningsstudio? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg vil anbefale å bli stuert, evt. annen jobb i bysseseksjonen. Det er gode lønninger til sjøs, og opplevelsene er store, og ettersom du nevner at du ikke har smaken for skiftarbeid, vil jeg med stor grad anbefale å utdanne deg til stuert, om ikke annet innen den maritime sektoren. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er da ikke bare i de største byene det er behov for personlige trenere. Jeg ville gått ned på det lokale treningssenteret, eventuelt til en større naboby, og forhørt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå