Kea Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg har problemer med browseren min, Firefox. Når jeg vil inn på enkelte internettsider kommer en tab opp med navnet "(aclk/ad.aspx GIF Image, 1x1 pixels)" eller bare "(GIF Image 1x1 pixels)". Det ser altså slik ut: Jeg har prøvd å oppdatere til en nyere versjon, men det gjorde ingen forskjell. Kan noen si meg hva jeg skal gjøre? Takker for svar. Endret 22. september 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 oppdater til 3,5,3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har gjort det, det er den versjonen jeg har nå. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hmmm... avinstaller den og legg den inn på nytt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvilke add-ons har du installert? Er det mulig at du kan ha malware på pc-en din? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har funnet ut hva problemet er. Det er Kaspersky som blokkerer disse sidene. "Some firewalls like Kaspersky can block content and send a 1x1 GIF image instead." Takker for svar anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå