Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - d0ppler - 105mm f/2.8 macro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@k.n.b. : jeg må dessverre skuffe deg, dette er whiskey, eller rettere sagt bourbon, som er av altfor kjedelig merke til at jeg gidder å nevne hva det er.
*sukk*. Four Roses? Er det ingen som drikker druebrennevin her?

Intens følelse av smog blant bladene. Bra fokus på det som står opp i alle fall.

Lenke til kommentar

[EDIT] : Jeg har sagt til meg selv at jeg skal legge ut et bilde hver dag, derfor velger jeg i ettertid å poste et bilde jeg tok 17. oktober, til tross for at jeg ikke er fornøyd. Men autisten i meg sier at vi må ha ett bilde hver dag, derfor kommer denne etterslengeren:

Lørdag 17. oktober

post-31023-1255982721_thumb.jpg

1/125 sek, f/4, ISO 640

[/EDIT]

Søndag 18. oktober

Kayak

post-31023-1255901345_thumb.jpg

1/640 sek, f/7.1, ISO 200

Endret av d0ppler
Lenke til kommentar

Mandag 19. oktober

post-31023-1255959116_thumb.jpg

Du ska itte trø i graset. ~Einar Skjæråsen

1/10 sek, f/11, ISO 100

EDIT :

*sukk*. Four Roses? Er det ingen som drikker druebrennevin her?

..

Er nok enda kjedeligere. Starter på J og slutter på ack Daniels..

Egentlig er det bare øl som duger av alkoholholdige drikker.

Endret av d0ppler
Lenke til kommentar
Egentlig er det bare øl som duger av alkoholholdige drikker.
Det duger. Fikk sjekket det i helgen f.eks. Men jeg tar meg friheten til å benytte meg av andre varianter også.

Dagens bilde var jo bare nydelig. Komposisjon, fokus, farger, dråper, det meste stemmer. Det som stemmer aller mest er selvfølgelig bakgrunnen sett gjennom "ekstraobjektivet" ditt her. En ønskedrøm for makroentusiaster.

Lenke til kommentar
Dagens bilde var jo bare nydelig. Komposisjon, fokus, farger, dråper, det meste stemmer. Det som stemmer aller mest er selvfølgelig bakgrunnen sett gjennom "ekstraobjektivet" ditt her. En ønskedrøm for makroentusiaster.

+1

Jeg likte virkelig dagens. Det er jo rett og slett fascinerende å se på gjenspeilet i den dråpen.

Lenke til kommentar
Lønner seg å gå etter sånne blader. ~Trondster

Trondster er en (nese)vis mann :) Bildet ble pent det.

Artige refleksjoner i den dråpen.

Angående edle dråper; så drikker jeg også ting laget på druer - altså ikke bare whisky. Får vel ta et bilde som beviser det (vente til regntung dag). Smakte på JD for et par år siden, og det var ikke så ille som jeg husket fra tidlig 80 tall. Mest anderledes ... Du drikker den ihvertfall med stil.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...