d0ppler Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for det iamluka. Og delvis enig med skygen, men da hadde jeg ikke fått rekleksen av meg selv så tydelig. Nå drar jeg på bandøving, og presenterer en liten del av min Gibson Les Paul: Tirsdag 6. oktober Still my guitar gently weeps I don't know how someone controlled you, they bought and sold you. ~George Harrison 2 sek, f/13, ISO 100, håndholdt LED-lommelykt. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Okey, jeg ser i ettertid at 6. oktober var et svakt og lite gjennomtenkt bilde, og jeg håper jeg klarer å få litt mer blikkfang på denne blomsten som nekter å gi seg for høst og kulde. Er dette en staude mon tro? Onsdag 7. oktober Everyone smiles as you drift past the flowers, That grow so incredibly high. ~John Lennon 1/160 sek, f/14, ISO 400 Endret 7. oktober 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det ser ut som hele bildet fader inn i høsten, med blass orange mot blass grønn bakgrunn. Ordet blass er da ikke brukt i negativ betydning. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hmm, dette gav meg en drømmende følelse. Som k.n.b sier ser det ut som om hele motivet har gitt opp sommeren, og ikke orker å holde på fargene og kontrastene lengre. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk for kommentarer! I dag vil jeg at dere skal få hilse på Neo. Neo er en gutt på snart 2 år, av typen langhåret dvergdachs. Torsdag 8. oktober Follow the white rabbit What are you trying to tell me, that I can dodge bullets? ~Neo 1/640 sek, f/3, ISO 200 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Herlig uttrykk på Neo - han minner om en kompis av meg!! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg får en fin ro når jeg går tur med min hund i skogen. Jeg liker aller best å gå der hvor det ikke er stier, kall meg gjerne menneskesky, men det gir meg noe helt spesielt å gå innover i skogen og det eneste jeg hører er mine egne og Neos (min hund) skritt. Men etter at jeg ble pappa i januar i år, så innebærer disse skogsturene en barnevogn, noe som innskrenker turmulighetene i Nordmarka (Oslo), men skogstien rundt Steinbruvann må være blant mine favoritter når man må holde seg på en eller annen form for vei som takler barnevogn. Så i dag går min "hyllest" til denne perlen. Fredag 9. oktober Steinbruvann 1/800 sek, f/8, ISO 100 Endret 9. oktober 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette likte jeg virkelig. Stramt komponert, og ingen fiksfakserier. Flott avslutning med skogkanten. Lenke til kommentar
OyvindHM Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette likte jeg virkelig. Stramt komponert, og ingen fiksfakserier. Flott avslutning med skogkanten. +1 Deilig å behagelig å se på! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette likte jeg virkelig. Stramt komponert, og ingen fiksfakserier. Flott avslutning med skogkanten. +1 Deilig å behagelig å se på! +2 Liker forøvrig også bildet av gitarstrengene. Har aldri tenkt på at strenger ser slik ut så nærme. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen fantastiske bilder her. Lego-SW er konge! Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flotte rene linjer! Liker det enkle motivet, og de duse fargene som forsterker det enkle uttykket. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Her var det mye bra. Skal absolutt følge med videre her! Godt jobbet Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg sitter og rødmer her nå! Tusen takk for alle fine kommentarer, jeg blir helt flau I dag har jeg lekt med lego: Lørdag 10. oktober A little perspective, like a little humor, goes a long way. ~Allen Klein 8 sek, f/14, ISO 100 + littegranne photoshop Jeg vet dette er blitt gjort utallige ganger før, men det ga meg en ubeskrivelig tilfredsstillelse å få det til selv. Endret 10. oktober 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hah - den likte jeg! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvor får man kjøpt Escher-Lego? Jeg vil ha! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ooh, 9. oktober var nyyydelig! Fargene, lyset, komposisjonen - alt sitter som en kule! Neo er forresten den gladest hunden jeg har sett noensinne Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvor får man kjøpt Escher-Lego? Jeg vil ha! Det er et "must-have". Morsomt gjennomført. Liker også bildet fra den 9. Meget behagelig å hvile øyet på. Tom Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Fikk ikke med meg 9. oktober før idag, veldig bra! Få det på veggen! Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tusen takk for kommentarer! I dag vil jeg at dere skal få hilse på Neo. Neo er en gutt på snart 2 år, av typen langhåret dvergdachs. Torsdag 8. oktober Follow the white rabbit What are you trying to tell me, that I can dodge bullets? ~Neo 1/640 sek, f/3, ISO 200 White Rabbit fra Woodstock 1969 Likte dette hundebilde. Legobildet var også tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå