væren Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har i flere år brukt MailWasher Pro for å overvåke e-kontiene mine. Abonnementet mitt har gått ut, men programmet har allikevel fungert slik at jeg har kunnet se om det er post uten å behøve å logge inn på de forskjellige konti. Etter at det ble en forandring på Hotmail (den 1. sept., tror jeg) får jeg ikke lenger tak i Hotmail-adressene mine (via MailWasher). Reklamen sier: "MailWasher works with all email programs including Outlook, Outlook Express, Windows Mail, GMail, Hotmail, Yahoo Mail, AOL and many more!" Men jeg får det ikke altså ikke lenger til å fungere med Hotmail. For konti andre steder fungerer det som før. Noen som har erfaringer med dette? Eller vet om andre program som gjør samme jobben? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var en gang mulig å betale for å få pop tilgang på hotmail, men tror denne muligheten er bort. Da mailwasher ble laget, hadde dette programmet mulighet for hotmailtilgang, men det var den gangen. Dette problemet ligger hos hotmail og ikke mailwasher... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 What? pop er støttet: POP server: pop3.live.com (Port 995) POP SSL required? Yes User name: Your Windows Live ID, for example [email protected] Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live SMTP server: smtp.live.com (Port 25) Authentication required? Yes (this matches your POP username and password) TLS/SSL required? Yes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Oki. Fant en tråd om at hotmail nå var åpnet opp. Beklager mitt feilsvar til deg. Om du sette opp en konto i et annet mailprogram som då får til å virke, er det jo bare og bruke mailwasher og importere innstillingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Testet selv nå med mailwasher og satte opp en hotmailkonto, funket som fjell... Lenke til kommentar
væren Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 What?pop er støttet: POP server: pop3.live.com (Port 995) POP SSL required? Yes User name: Your Windows Live ID, for example [email protected] Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live SMTP server: smtp.live.com (Port 25) Authentication required? Yes (this matches your POP username and password) TLS/SSL required? Yes Tusen takk for alle svar! Og særlig til Blåbær. Er så kjekt å få vite akkurat hva man skal skrive... Fungerer kjempefint!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå