kjetkaas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er den noen som vet om levrandører av industri PC er som ikke koster skjorta? Trenger en Rack motert PC med: 24VDC PSU, ca. 3gb minne, Raid disker ca. 300 gb, ok, moderat prossessor, doble nettvekskort. Er også takknemlig for info om panelmonterte LCD skjermer. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 en lett server da går jeg utfra. f.eks nextron value får du konfigurert deg en pc som ikke er for ille i pris (prisen er uten mva). 24vdc psu vet ikke jeg helt om de fører, båt etc det? Lenke til kommentar
kjetkaas Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Nei, Den skal stå i et industri skap, som HMI pc. Der er det tilgjengelig redundant 24vdc. derfor 24 vdc. en lett server da går jeg utfra.f.eks nextron value får du konfigurert deg en pc som ikke er for ille i pris (prisen er uten mva). 24vdc psu vet ikke jeg helt om de fører, båt etc det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå