Brunøye Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Canal Digital skuffer som vanlig med sine produkter. Denne gangen er det internett oss meg som har vært problemet i over 4 mnd! Dns serveren er nede hele tiden. Får aldri kontakt med nette. Har ringt nå Canal Digital over 50 ganger og vær gang får jeg en person som overhode ikke kan noe og rett og slett hevder at jeg lyger. Jeg sitter selv med maskinen og nette er nede når jeg prater med dem, og noen har greid og si at jeg sitter og surfer på nette! Så nå er jeg piss lei. Men problemet er at det er kun Canal Digital som tilbyr god nok hastighet er jeg bor. Alternativ er og legge inn fiber fra Telenor og få god fart. Men så er det jo også Telenor som eier Canal Digital. Så er jo så forbanna vanskelig. Noen som har en god ide på hva pokker jeg skal gjøre? Før ringer jeg kundeservice så er det jo ikke noe service man får. Blir jo beskylt alt fra og lyge til og virke tilbakestående som ikke kan skjønne at det er helt normalt at det man betaler for ikke fungerer. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 du kan jo prøve http://www.opendns.com/ så lenge Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Canal Digital skuffer som vanlig med sine produkter. Denne gangen er det internett oss meg som har vært problemet i over 4 mnd! Dns serveren er nede hele tiden. Får aldri kontakt med nette. Jeg er også kunde hos Canal Digital og bruker samme DNS-servere som deg. De virker! Ole Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fortell at du både filmer og tar opp lyd, samt har vitner(med teknisk kunnskap) til stede, samt at hvis du får samme behandling så får media tak i det Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Canal Digital skuffer som vanlig med sine produkter. Denne gangen er det internett oss meg som har vært problemet i over 4 mnd! Og du er helt sikker på at problemet ligger på ditt utstyr? Hvilken DNS står det du bruker? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har og måttet ty til opendns på canaldigital-nett i Trondheim. Aner ikke hvor ofte telenor sin dns faller ut, men nok til at jeg skiftet til opendns og at det opplevdes tregt den dagen jeg resatte routeren og brukte telenordns i noen timer. Lenke til kommentar
The dude shepard Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 har du hørt med nabore som har samme greiene som deg? hjelper veldig mye viss flere kollektivt klager... good luck;) Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Jeg har også hatt litt problemer med DNS serverene til CD...så jeg bruker Powertech sine. Stabile, og raskere enn OpenDNS sine (synes jeg da. Pingtiden er raskere der hos meg.). 195.159.0.100 og 195.159.0.200 MVH Tommy Endret 23. september 2009 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå