mjg_creative Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Begynner å bli mange slike tråder, men lager en for jeg trenger svar på noen ting, helst så fort som mulig. Skal kjøpe meg HD-kamera nå og har hittil sett meg ut Samsung H104 eller Sony hdr-cx105. Slik jeg har fått inntrykk av har sony-kameraet litt bedre bildekvalitet, men til gjengjeld er samsungen billigere og har mer internminne. Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Er veldig i tvil mellom disse to. I tillegg har jeg i det siste fått øynene opp for to andre kameraer også. Det ene er Samsung Vp-Hmx 20 som koster ca. like mye som H104, men skal være bedre i følge testen jeg leste. Problemet er at jeg ikke finner det i norske nettbutikker, så om noen har en link til en engelsk nettbutikk, som dere har handlet på tidligere, hadde det vært fint. Det andre kameraet jeg har lest mye bra om er Canon Hf200, som visstnok skal være bedre enn alle disse kameraene. Jeg lurer på om dette kameraet er så mye bedre i forhold til de andre at det forsvarer en prislapp på over 1000kr mer + at det ikke har noe internminne? Håper noen gidder å hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå