Bykatt Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Saga er favoritten min. Kjempekul!!! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 har ikke blitt tid til å ta så mye bilder de siste dagene, men her er gårsdagens. En fransk bulldog som forlangte å bli tatt bilde av. 10. oktober - fransk bulldog Hehe, morsomt bilde. Det var godt fikk tatt et bilde av den for den så jo skummel ut. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Saga er favoritten min. Kjempekul!!! Takk :-) men da ser du selvfølgelig bare på det tekniske, ikke på modellen? Har en katt til, så det er godt mulig det kommer et kattebilde til i løpet av oktober. Hehe, morsomt bilde. Det var godt fikk tatt et bilde av den for den så jo skummel ut. haha, ikke den skumleste hunden i gata akkurat. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 11. Oktober - urk Fikk prøvd meg på støyfjerning i lightroom i dag. Klarte å ta bilder i solskinn med iso 800. yay me! Men - opp på nett skal det uansett. Dagens motiv har vel sett bedre dager, og jeg er usikker på om andre enn meg klarer å se hva det er? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Usj - eple, nei - nype, nei - tomat, er det! Eww - ikke akkurat noen soltørket lekkerbisken, det der.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hverken pus eller bisk faktisk. Men tomat hørtes ut som et godt tips. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 en sliten tomat er helt korrekt. premie kommer i posten. Dagens er litt mer riktig eksponert. Forøvrig hadde politiet knivaksjon ved jernbanetorget når jeg var på vei hjem, men jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet, så da ble det dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pent. Er det et av de friskmeldte blåskjella fra Malmøykalven? Tom Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Pent. Er det et av de friskmeldte blåskjella fra Malmøykalven? Tom Takk Om det var friskmeldt eller ikke vet jeg ikke, det så litt slitent ut... Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) 11. Oktober - urk Leser Jeremy Clarksons The World According To Clarkson, vol.3 for tiden og dette fikk meg til å tenke på en passasje der han roter rundt i noen hekker etter noe spiselig (med underteksten at hjemløse bør komme seg vekk fra London og ut til landsbygda der det bugner av både mat og plass): "...and then i found something that looked like a tomato. It wasn't." Endret 12. oktober 2009 av EvilHomer Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Leser Jeremy Clarksons The World According To Clarkson, vol.3 for tiden og dette fikk meg til å tenke på en passasje der han roter rundt i noen hekker etter noe spiselig (med underteksten at hjemløse bør komme seg vekk fra London og ut til landsbygda der det bugner av både mat og plass): "...and then i found something that looked like a tomato. It wasn't." Det var bøker jeg ikke visste eksisterte. De skal sjekkes ut, Takk for tipset! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Morsomt å se noen klare å tyne enda mer ut av Oslo's mest endeløse motiv. Fin plassering av fokus. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Morsomt å se noen klare å tyne enda mer ut av Oslo's mest endeløse motiv. Fin plassering av fokus. takk Syns bakgrunnen ble litt for uklar med større blender. Hadde egentlig tenkt å droppe bilde i går, men kjedelig bilde er vel bedre enn ingenting, Så Gårsdagens kommer her: 13. oktober - fugl Lenke til kommentar
Albix Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Flotte farger i det siste. Jeg likte blåskjellet - Tok litt tid før jeg så operaen bak - kanskje litt mindre blur hadde gjort seg, men fint som det er nå også Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjedelig bilde? Dette er vel like godt som "gull" som de andre "bladgull"-bildene. Den største forskjellen er vel det velplasserte innslaget fra vår fauna. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Flotte farger i det siste. Jeg likte blåskjellet - Tok litt tid før jeg så operaen bak - kanskje litt mindre blur hadde gjort seg, men fint som det er nå også Takk, har noen flere versjoner både med mer og mindre blur, hadde egentlig tenkt å ha enda litt mer uklar bakgrunn på det bildet, syns det ble så typisk operabilde når det var helt klart hva som var i bakgrunnen. Kjedelig bilde? Dette er vel like godt som "gull" som de andre "bladgull"-bildene. Den største forskjellen er vel det velplasserte innslaget fra vår fauna. Tja, fikk ikke til noe brukbart med det jeg hadde tenkt skulle være dagens bilde, så godt mulig det er derfor jeg er så kritisk. Syns bare det ble litt rotete. Men takk for kommentar. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) 14. oktober - 1 Frognerseteren edit: versjon 2 i spoiler usikker på utsnittet her. Endret 14. oktober 2009 av Johnny™ Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Nødløsning i dag. Kameraet har ikke fått luftet seg på hele dagen. Totalt 5 bilder tatt etter at jeg kom hjem, dette er et av de. 15. oktober - V2.0 Begynner å kjenne at oktober kan bli en laaang måned. edit:typo Endret 15. oktober 2009 av Johnny™ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Oktober er en lang måned, og det er ikke uvanlig at man blir lit smålei midt i. Da kan det være greit å sette seg ned og pønske ut et par bildeideer som det kan være en ide å prøve ut. Er enig med ditt førstevalg av Frognereterbanen. Er snart ikke noen igjen av de gamle vognene ... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ble et koselig barnebilde - for noen nydelige øyne! Skumle mannen på vei til Frognerseteren - må da være fra halv sju-tida? (Huff - hvor mange tar sånne referanser her inne?) Kanskje litt avslørende gulskjær(e) angående knallfargene i fugl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå