TotalVarsling Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tjo har en volvo V70 2000modell 2,0 med 180hk. är en stasjonsvagn, var kan jag få tag på chip till denna bilen, og vilken inverkning skulle det eventuellt ha? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 husk at chip er en modifikasjon som må vises og godkjennes av statens vegvesen og all effektøkning havner i vognkortet som kan igjen føre til at du må betale mellomlegg for at bilen nå har mer HK en før, samt at forsikringer kan øke Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bensin eller diesel? (Mener å huske 180hk er bensin..?) Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 husk at chip er en modifikasjon som må vises og godkjennes av statens vegvesen og all effektøkning havner i vognkortet som kan igjen føre til at du må betale mellomlegg for at bilen nå har mer HK en før, samt at forsikringer kan øke Vet vel sikkert det... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 husk at chip er en modifikasjon som må vises og godkjennes av statens vegvesen og all effektøkning havner i vognkortet som kan igjen føre til at du må betale mellomlegg for at bilen nå har mer HK en før, samt at forsikringer kan øke Noe som aldri skjer. www.bsr.se har chip til Volvo. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 vise på biltilsynet er jo bare å drite langt i, med mindre du råner rundt i trondheim da der kan du jo risikere å gå på en smell Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Det är en bensinbil, og nei den brukas ikke till o råna med =) Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det är en bensinbil, og nei den brukas ikke till o råna med =) På Volvo sine bensinmotorer er det heller lite å hente på chipping. Kanskje du er heldigere på turboen din, men på min v50 ville det koste meg over 5000 for 10hk ekstra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det är en bensinbil, og nei den brukas ikke till o råna med =) På Volvo sine bensinmotorer er det heller lite å hente på chipping. Kanskje du er heldigere på turboen din, men på min v50 ville det koste meg over 5000 for 10hk ekstra. Hvis du har en vanlig bensin motor så hjelper ikke en chip mye, men har du en turbo i tillegg blir økningen veldig mye større. 2.0D til volvo får du litt over 20HK mer med chip, det er en ganske god økning og merkes! En saab 9-3 2.0T har 150Hk orginalt, men kan få opp til 245HK med chip (må trolig øke eksos strl..) Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Satt på rakarør på min Primera og fikk 50 HK extra! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvis du har en vanlig bensin motor så hjelper ikke en chip mye, men har du en turbo i tillegg blir økningen veldig mye større. 2.0D til volvo får du litt over 20HK mer med chip, det er en ganske god økning og merkes! En saab 9-3 2.0T har 150Hk orginalt, men kan få opp til 245HK med chip (må trolig øke eksos strl..) Ja, volvo sin vanlige bensinmotor er ikke mye spennende her. Det blir nok ikke den i neste bil. Trådstarters volvo er vel en lavtrykksturbo, så det er antakelig ting du kan gjøre med den også, i tillegg til chip. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvis du har en vanlig bensin motor så hjelper ikke en chip mye, men har du en turbo i tillegg blir økningen veldig mye større. 2.0D til volvo får du litt over 20HK mer med chip, det er en ganske god økning og merkes! En saab 9-3 2.0T har 150Hk orginalt, men kan få opp til 245HK med chip (må trolig øke eksos strl..) Ja, volvo sin vanlige bensinmotor er ikke mye spennende her. Det blir nok ikke den i neste bil. Trådstarters volvo er vel en lavtrykksturbo, så det er antakelig ting du kan gjøre med den også, i tillegg til chip. Jeg trodde ikke 2.0 på 170 hadde turbo. Jeg har selv kjørt en 2.0 170HK, merka ikke noe til noe turbo der! Men godt mulig det var det, jeg var litt stressa når jeg lånte den. Men hvis det er turbo på den, så vil en chip og økning av eksos være tingen. Kan fort får 20-30HK (kanskje mer) da Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Regner med at den V70en der har samme motor som står i S60 og S80 og 2.0-literen på 180hk er en 2.0T. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Høres rett ut det! Lurer på hva jeg kjørte da.. Selgeren sa bare 170HK til meg Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Veldig ofte har selgerne minimal peiling på detaljene. Men nå ble jeg litt skuffet... var det ikke noe futt i den altså? Har ikke kjørt den 180hestern ennå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Njaa.. Jeg ble ikke så veldig imponert.. Det var automat på den, men kom seg opp i 170 da Trykka vel greit fra 0, men var ikke mye når du først var i gang og skulle høyere.. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Chip fra bsr gir denne motoren 228 hk og 328nm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå