Okapi Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (Dette har sikkert vært opp ørten ganger før, men tenkte jeg skulle undersøke før jeg eventuelt bestiller noe.) GameStop kjører jo ofte kampanjer som denne. Har de noen "skjult" ekskludering i tillegg til den offentlige lista? Platinums er kosher? Importerte spill helt greit, eller aksepterer de kun norske utgivelser? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis det ikke står på lista så er spillet godkjent for innbytte. Selv har jeg foreløpig ikke hatt noen spill jeg ville bytte inn så de to gangene jeg har brukt tilbudet har jeg kjøpt et spill i den samme butikken for kr 99,- og "byttet det inn" med en gang. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Platinum er greit, importerte spill er greit Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vil det fungere med spill du har kjøpt brukt? Vil de telle på samme måte? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Lekkert. Da prøver jeg å bestille et par billige møkkaspill fra England, og ser om jeg klarer å hale i land Uncharted 2, Brütal Legend og Assassin's Creed II på dem. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det samme gjorde jeg med Killzone 2 SE, funker bra Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 kan spillet spilles på maskiner kjøpt i norske butikker tas det imot på gamestop. I fall det skulle være merket med en annen sone enn sone 2 eller noe annet som gjør at de ikke egner seg for det norske markedet. Gamestop tar heller ikke imot leiefilmer og sånt da. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Legg merke til at det koster 30kr per spill å forhåndsbestille spillet, som du ikek får refundert. Er ikke stort, men greit å vite. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det måtte ikke jeg betale. Sikker på det? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg måtte det når jeg gjorde det med Mini Ninjas hvertfall.. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skal ikke være det nei, er 50kr i depositum hvis du ikke benytter deg av kampanjer, ellers er det ikke noe du må betale for å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå