MilKman' Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Heihei Noen som veit om et program som jeg kan rebinde knapper på tastaturet? I dette tilfellet skal jeg ha sånn at når jeg trykker på "E" så er det egentlig "F9" som blir trykket på. Har prøvd noen programmer bla. Keyboard Manager og Perfect Keyboard, men ingen av de har slik at jeg kan sette F9-tasten til en annen knapp :\ Any help? -Christian- Lenke til kommentar
Largie Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Søk i forumet, har tidligere blitt svart: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1127527&hl= Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hjalp ikke i det hele tatt. Jeg ser etter et program som kan rebinde F9 til tasten E. Dette programmet kan kun rebind bokstaver og tall, og ingen funksjons knapper. :\ Tviler på at han med ESC-knapp problemet fikk fikset det: ( Lenke til kommentar
Largie Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Mest sannsynlig gidder du ikke å lese eller prøve programmer som blir forslått. Keytweak gjør akkurat det du ber om. Du har idag: Key 120 currently assigned to F9 Du setter: Key 120 currently assigned to E Reboot maskina. Endringen er global i alle program. Min anbefaling: Søk, les, prøv, feil og forstå. Kjappe svar om at ting ikke funker biter deg gjerne i ræva. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Aaah! Forsto det som at KeyTweak ikke funka på vista, så jeg lasta ned Microsoft Keyboard Mapper eller hva den het... Prøvde det nå og funka som smurt! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå