abene Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Microsoft Security Essentials snart ut av beta. Les mer Lenke til kommentar
VergilVMD Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Trodde jeg kunne teste den, siden du skrev at jeg finner programmet i linken din.. Men da kom denne kjedelig meldingen opp Thank you for your interest in joining the Microsoft® Security Essentials Beta. We are not accepting additional participants at this time. Please check back at a later date for possible additional availability. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fullverdig versjon kommer om noen uker. Testingen er så og si ferdig og det gjenstår kun småpuss som de ikke trenger flere nye betatestere til. Men vil du virkelig ha beta'n det kan jeg godt nedlaste den og laste opp for deg. Lenke til kommentar
VergilVMD Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fullverdig versjon kommer om noen uker. Testingen er så og si ferdig og det gjenstår kun småpuss som de ikke trenger flere nye betatestere til. Men vil du virkelig ha beta'n det kan jeg godt nedlaste den og laste opp for deg. Hadde vært gull det Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som vet om AVG Free er bra? Jeg har brukt det litt, men hver gang jeg scanner tar det over en time av og til opp imot 2 timer. Og den søker gjennom ca 800 000 filer. Er det normalt på en 160 GB? Jeg er dog spent på om hvordan MS vil markedsføre dette programmet, kanskje det kommer integrert i Windows i fremtiden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 http://www.sendspace.com/file/ft0mm8 Nedlastet utgave for vista/windows7 32 bits utgave. Har ikke testet selv da jeg bruker windows 2008 workstation som ikke støttes. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har drevet å testet Microsoft Security Essentials de siste par månedene. Programmet fungerer utmerket og med et idiot-enkelt oppsett. Ikke krever det ressurser heller. Derfor ble det installert på en Lenovo S10.2 også til en i familien (netbook) og det ble knapt merket at det var der. Eneste store minus er at det bruker lang tid på søk gjennom mine 1,5Tb med lagret materiale, så det håper jeg Microsoft gjør noe med. Men, dersom man vil ha et av de bedre programmene der ute, som er veldig enkelt og lett å ha med å gjøre som integreres sømløst i Windows, da vil jeg anbefale det. Lenke til kommentar
VergilVMD Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 http://www.sendspace.com/file/ft0mm8 Nedlastet utgave for vista/windows7 32 bits utgave. Har ikke testet selv da jeg bruker windows 2008 workstation som ikke støttes. Takk Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Microsoft Security Essentials. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kjører sjekk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå