Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan folkens

Jeg har en DLL som jeg har laget i Clarion. Denne DLL'en skal nyttegjøres i et C# prosjekt og dette fungerer helt knirkefritt, men -

Nå har jeg sittet i mangfoldige timer og prototypet inn ALLE funksjonene somer tilgjengelig i DLL'en og det er et par hundre stykker av dem. Nå som alle er lagt inn så kjører ikke programmet lenger fordi den klager:

Error while trying to run project.  Kan ikke laste inn filen eller samlingen ADMain eller en av avhengighetene.  Forventet at modulen inneholdt et samlingsmanifest.

Denne meldingen har jeg aldri sett før, men jeg misstenker jo at noe kan være galt i prototypen ett eller annet sted. Problemet er jo at jeg ikke får et eneste hint om hva som er galt. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til?

Endret av HDSoftware
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Fant ut at en del av DLL'ene faktisk ikek var komplette, men nå er dette rettet og programmet fungerer som bare det så lenge jeg starter det rett fra explorer. Men å starte det gjennom Visual Studio gir fortsatt feilmelding som beskrevet over. Hva kommer det av?? Er det Visual Studio som bøgger her?

Lenke til kommentar

Fantastisk. Fant ikek den fila du nevner i det hele tatt. slo det av i debug området og fryktet at debuggeren dermed ikek virket, men joda, det gjorde den. Hva i all hverden er dette for tull? Hva er VSHOST.EXE for noe hvis det ikke brukes?

Samme det egentlig. Bare glad for at jeg kan kjøre gjennom Visual studio igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...