froggen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ser at n82 nå har utgått. Hvilken telefon er det som er arvtager for denne ? Lenke til kommentar
Psychomantium Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ser at n82 nå har utgått. Hvilken telefon er det som er arvtager for denne ? Tja, hvorfor ikke N97? : ) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fordi den er stor og treg, og dessuten overkill hvis N82 ver det han hadde før. Vedr. "arvtager" eller ikke, så ligger nok N86 eller N96 nærmere N82 i både form og funksjon. Lenke til kommentar
froggen Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Ser at n82 nå har utgått. Hvilken telefon er det som er arvtager for denne ? Tja, hvorfor ikke N97? : ) Litt annen prisklasse og en litt annenn type mobil da.. Er vel ikke den nokia mener skal overta for N82 ? Men en knall telefon ja Jeg skal kjøpe inn mange, til firma.. Må velge en ny modell. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ser at n82 nå har utgått. Hvilken telefon er det som er arvtager for denne ? Er virkelig N82 utgått da? På Nokia.no ligger den fremdeles inne som aktiv, og er ikke flyttet over til historiske modeller. Og søker man litt finnes jo denne på x antall butikker enda... https://prisguiden.no/product.php?pro...iew=productinfo Personlig mener jeg at N82 holder god stand enda mot mange av dagens modeller, til tross for alderen Lenke til kommentar
froggen Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Ser at n82 nå har utgått. Hvilken telefon er det som er arvtager for denne ? Er virkelig N82 utgått da? På Nokia.no ligger den fremdeles inne som aktiv, og er ikke flyttet over til historiske modeller. Og søker man litt finnes jo denne på x antall butikker enda... https://prisguiden.no/product.php?pro...iew=productinfo Personlig mener jeg at N82 holder god stand enda mot mange av dagens modeller, til tross for alderen I følge vår forhandler er den utgått. sikkert noen som fortsatt har den på lager. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg fikk bestilt en N82 fra Expert. De hadde den ikke på lager han sa han bestilte fra leverandør. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er nok n86 som er arvtagern til denne telefonen ja Lenke til kommentar
program Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Da ville jeg gått for n86. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå