Gå til innhold

Sony Ericsson W980i med Netcom FlexiTalk 99

TRD4U

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en SE W980i Depeche Mode med NetCom FlexiTalk 99 fra NetComs nettbutikk. Minsteprisen er oppgitt til 1189,-

Har endel spørsmål rundt dette: Jeg synes dette virker billig, er det noen skjulte avgifter jeg ikke har fått med meg?

Får jeg da en faktura en gang i måneden med 99 kroner + mitt forbruk for den månenden?

Kan jeg selv velge å betale f.eks 400 den første måneden også dele opp det resterende beløpet over 11 måneder?

Når det har gått 12 måneder, kan jeg da enkelt bytte tilbake til Netcom Kontant, for å slippe minimumsfaktureringen på 99,- måneden?

NetComs kundeservice pleier å ta seg farlig god tid, håper dere kan svare fortere ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig og det stemmer, totalpris er 1189,- + forbruk selvfølgelig. Får faktura en gang i måneden, tviler på om du kan betale mer en måned som du spør om. Du kan bytte tilbake til Kontant med det samme 12 mnd er gått. Då kan du også få kode til å låse den opp av Netcom om du skulle ønske det.

Endret av Furious-D
Lenke til kommentar

De truer med at det er minimumsfakturering på 99,- etter at 12 måneder har gått. Det er ingen slik minimumsfakturering de først 12 månedene når du betaler ned på telefonen? Da trenger du i teorien ikke å bruke telefonen, og fortsatt få faktura en gang i måneden på 99,-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...