gardkarlsen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei Kona og jeg var på tur til Vietnam og Kambodsja i påsken iår. Her er siste del av reisebrevet og denne gangen er det altså snakk om Phnom Penh, hovedstaden i Kambodsja. Ikke akkurat en turistdestinasjon og byen har ikke så mange attraksjoner som andre byer. Men vi fikk iallefall oppleve en by som feiret nyttår men folk og liv i gaten som minnet litt om 17. mai her hjemme. Steder som torturfengselet Tuol Sleng S-21 og killing fields minnet oss om den tragiske fortiden som landet har med Pol Pot og Khmer Rouge. Vel, her er reisebrevet med bilder og videoer: http://gardkarlsen.com/Phnom_Penh_Cambodia_trip_report.htm . Jeg håper at det kan gi et inntrykk av hvordan vi opplevde byen :-) Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 okeeeeey..... hva er vitsen med med å legge in dette på et forum? :S trodde det var meniga og spørre om ting osv her , ikke skrive om ferier.... Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvorfor må man bare spørre om ting? Mange her som synes en tripreport er veldig interessant. Kanskje noen som har selv tenkt tanken på å dra til f.eks Kambodsja som får gode inspill etter å lese en tripreport. En veldig bra report Gard Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg syns også at det er interresant å lese om andres opplevelser på reisene sine, og jeg setter veldig stor pris på de som tar seg tid til å dokumentere og presentere reisene sine på en så flott måte! Nok en super report fra Gard Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 okeoke my fault Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Synes også det er veldig fint at noen tar seg bryet med å fortelle og presentere så bra som Gard gjør. Her har han virkelig lagt ned mye arbeid. Han gir masse av inspirasjon til oss andre her som liker å reise og også konkrete tips som er veldig nyttige. Jeg har i alle fall fått fantastiske opplevelser som jeg ikke ville fått uten tipsene han kommer med. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 jajaja. i get it sry for dissinga gard Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hei Takk for tilbakemeldingen. Det er alltid kjekt å høre at noen setter pris på arbeidet som er lagt ned. Jeg poster her for å dele mine opplevelser med andre og jeg håper det kan være til nytte for andre som skal reise til f.eks. Phnom Penh. Men det er fullt lovlig å stille spørsmål rundt turen min til Kambodsja så skal jeg gjøre mitt beste for å svare :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå