Pysj Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det dukker stadig opp nye bilder av HTCs ubekreftede trykkskjermtelefon. Les mer Lenke til kommentar
Xirius Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Folk har sagt det før, men jeg sier det igjen: Denne skulle jeg gjerne sett med Android! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Neh.. Ser frem til denne med Windows Mobile 6.5 jeg! Det blir nok uansett lagt ut diverse ROM med både Windows Mobile 7.0 og Android etter hvert Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det tilfeldig at den har 1024Mhz (128 bits)? Lenke til kommentar
reiakvam Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det tilfeldig at den har 1024Mhz (128 bits)? Det har neppe samangeng med antall bits. Det har nok med måten ein frekvens blir 'ganga opp' internt å gjere. Oppganging i 2^n er veldig enkelt å få til, og då blir det ofte frekvenser i 2^n, forutsett at grunnfrekvensen er i 2^n ofc, noko som den ikkje treng å vere. Anyway, har ingenting med antall bits å gjere. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 htc pro three? betyr det at denne kanskje ender opp med et fult tastatur? i så fall: DUUDE! SWEET! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tviler jeg meget sterkt på, tror ikke sluttproduktet vil se stort annerledes ut enn hva vi ser av "prototyp" bilder i dag? Forskjellene vil vell ligger under panseret og i software? Er det noen som har en vill anelse om når denne vil komme i salg? Snakker vi langt ut i 2010? Eller snakker vi faktisk i løpet av 2009? Er svært interessert i å skrote min iPhone 3G og slippe hele iTunes maset og alle de kunstige begrensingene til Apple, og dette ser jo ut som en helt vidunderlig telefon! Spørsmålet mitt blir.. HTC Leo eller HTC Superstar? Qualcomm Snapdragon eller nVIDIA Tegra? Vil trolig gå for den av de to som kommer først, og det blir vell Leo ettersom vi alt ser så mange bilder av den, vi har jo enda ikke sett noe til SuperStar selv om den var forventet i løpet av 2009? Men har egentlig mer tru på Tegra plattformen da vi tidligere har sett hvordan utviklere sliter med å utnytte og designe programvare til Qualcomm plattformen, tror at kombinasjonene av bedre optimalisering mot Tegra og det faktum at Tegra plattformen i seg selv sikkert blir like kraft som Snapdragon så er det kanskje verdt å vente på? Microsoft skal jo visstnok satse veldig på Tegra plattformen med Windows Mobile 7.0 blant annet? Lukter jo god optimalisering lang vei? Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Disse bildene er jo gamle da! Så de for 3 dager siden, det er til og med en lang video på 10 min som gjennomgår litt av tlf... sjekk ut www.ai.rs Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Abroid trur eg kjem til og varte eit minst like polpulært os som Windows, trur nok HTC hadde tjent på og lansere denne med Anroid!!!!! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bare meg som liker idéen om denne med Windows? Android synes jeg rett og slett FØLES uprofft når man bruker det. Nesten som Touchwiz, med mindre farger. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Som jeg nevnte, vi får nok se roms for både Windows Mobile og Android til denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg