Gjest Slettet+513 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Spillte fint GTA IV med GTX 285 og AMD X2 6000+ 3.0Ghz nesten uten hakk. Kjøpte spillet på plate fra Cdon.no da det kom ut på PC. Klarte spillet. Men da jeg ville ha mer kraft i spillet og flere andre spill fra steam (Empire Total War feks) Jo de fleste nye krevende spillene mine ble flere hundre prosent bedre da jeg byttet prossesor. Men GTA IV som er oppdatert til det nyeste og alt, begynner å hakke hvert 2 sekund. Hvorfor bare GTA IV? Her kommer den største greia: Prossesoren heter AMD Phenom 2 X4 965 3.4Ghz. Flere som har ett slikt problem? For jeg har alt klart å finne ut at det ivertfall ikke har noe med grafikkortet å gjøre. Annet: win 7 32 bit. Ram: 4 gb corair. HDD: 1 tb. PSU: corsair 650 watt. AM2+ hovedkort. Endret 22. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er 650W nok til å dra den nye prossesoren da? sjekket du dette på forhånd? hadde du win7 før har du nyeste driverne til gta IV? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Ja alt av drivere er av nyeste sort, spill som krever mer enn GTA IV virker mye bedre enn før. Feks Empire Total War gikk til å kjøre småhakkete volvo til å kjøre som en ferrari. GTA IV derimot ble verre enn en Lada. Mener 650 watt er mer enn nok. Har bare ett grafikkort. Tror neppe forbruket overstiger 500 watt. Spillte GTA IV bra på Win7 beta med den gamle prossesoren. Noen som har lignende problemer med samme prossesor? "AMD Phenom II X4 965 3.4Ghz" - for meg virker ikke denne med GTA IV. Når jeg spiller GTA IV får jeg følelsen av at GTA IV ikke kan se den i det hele tatt. Endret 22. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå