Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Leverer Digital Impuls?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurer om Digital Impuls er like god på levering som Netshop og komplett, slik at de sender pakken dagen eller den dagen du gjør bestilingen før et viss tidspunkt?

Hos amentio står det at mange produkter er på lager men egentlig på et fjernlager, så det tar ekstra tid.

er Digital Impuls punktelig med lager beholdning? f.eks hvis det står 5x på lager så er det 5 stykker igjen?

Mvh, Kristoffer:)

Endret av Kriztoffer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurer om Digital Impuls er like god på levering som Netshop og komplett, slik at de sender pakken dagen eller den dagen du gjør bestilingen før et viss tidspunkt?

Har aldri bestilt pakker derffra (jeg går i butikken), så det vet jeg ikke.

er Digital Impuls punktelig med lager beholdning? f.eks hvis det står 5x på lager så er det 5

For det det er verdt - Jeg sjekker som regel lagerbeholdninga på web før jeg stikker innom butikken. Kan ikke huske at det har vært tomt noen gang når jeg kommer til butikken.

Endret av tingo
Lenke til kommentar

Bestilte ett Corsair 800D kabinett fra dem for noen uker siden. Bestilte dette på onsdag 9/9 og var på postkontoret her i Halden litt over 16:00 fredag 11/9 hvor jeg hentet pakka.

Så for min del veldig rask levering.

Eneste jeg stusset litt på var at ordren min ikke dukket opp i ordrehistorie før etter at pakken var sendt og at jeg hadde mottatt leverings bekreftelse. DI informerte meg i etterkant at de hadde litt problemer med systemet sitt den ene dag, og at de derfor måtte ta alt manuelt for hånd.

Uansett, ikke noe å utsette på hos DI. Har bare bestilt fra dem denne ene gangen, men kommer sikkert til å handle derfra igjen med den erfaringa jeg sitter igjen med

Viser seg at dei leverar pakker inn på postkontor, så det er eit ekstra ledd samanlikna med Komplett/Netshop, som leverar direkte på postterminal.

Har egentlig liten betydning. DI er vel egentlig bare en litt mindre butikk som har en webshopp som bruker samme lager.

Grunnen til at pakker fra netshop og komplett havner rett på omlastningsterminalene er fordi posten henter mye pakker fra lagret dems hver dag, og er dermed mere praktisk for begge parter. Tror ikke det lokale postkontoret hadde blitt så blid med 300 pakker i luka hver dag :p

Endret av DGN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...