Gå til innhold

GTA Vice City - verdt å bruke penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, drittspill

 

Hva er det som gjør det dårlig da? Hater slike kommentarer..

quote]

 

Vel... Serien har mistet den lille kontroversiteten den hadde,

Rockstar valgte ikke å "utvikle" volden til et nytt stadium..

Oppdragene er ikke akkurat interessante, ingen interaktivitet der...

Og man går lei av å kjøre/springe rundt og drepe folk...

jeg gikk lei av Gta-VC etter en halvtime eller no, men det skal nå ihvertfall ha det, varte et kvarter lengre enn gta 3 :)

holder meg til Postal 2 :roll:

Lenke til kommentar

har ikke spilt VC selv men det er da vel bedre og faktisk jobbe for en mafia eller noe og gjøre missions enn det som befinner seg i Postal 2.

 

Det første oppdraget går jo ut på og skaffe melk......jeg mener "WTFZ0R!" (tatt fra CS ;) ), postal 2 har jo DEN DASSHUMOREN da....stappe løpe på hagla opp i ass'n på en katt og begynne og skyte?

 

Riktig nok så er Gta VC "voldelig" det også......men maken til Postal 2 er det IKKE.....

Lenke til kommentar
har ikke spilt VC selv men det er da vel bedre og faktisk jobbe for en mafia eller noe og gjøre missions enn det som befinner seg i Postal 2.

 

Det første oppdraget går jo ut på og skaffe melk......jeg mener "WTFZ0R!" (tatt fra CS ;) ), postal 2 har jo DEN DASSHUMOREN da....stappe løpe på hagla opp i ass'n på en katt og begynne og skyte?

 

Riktig nok så er Gta VC "voldelig" det også......men maken til Postal 2 er det IKKE.....

 

Det er da ikke oppdragene som teller i Postal 2, det er hva du gjør imellom dem :)

og.. det var vel på en m16' du kunne bruke en katt som lyddemper....

Lenke til kommentar

Nei' date=' drittspill[/quote']

 

Hva er det som gjør det dårlig da? Hater slike kommentarer..

quote]

 

Vel... Serien har mistet den lille kontroversiteten den hadde,

Rockstar valgte ikke å "utvikle" volden til et nytt stadium..

Oppdragene er ikke akkurat interessante, ingen interaktivitet der...

Og man går lei av å kjøre/springe rundt og drepe folk...

jeg gikk lei av Gta-VC etter en halvtime eller no, men det skal nå ihvertfall ha det, varte et kvarter lengre enn gta 3 :)

holder meg til Postal 2 :roll:

 

Ser ikke helt behovet for å "utvikle volden til et nytt stadium". Du vil ha ting mer i retning Postal for å være fornøyd, antar jeg? Urk.

Det er jo selve kronbeviset på at kontroversielt innhold ikke nødvendigvis = bra spill.

 

Og dersom du bare spilte VC i en halv time før du ble lei, så tviler jeg på at du har sett mange artige missions lenger ut i spillet. :-)

 

Kjøpte meg VC i går, satt klistret hele kvelden og halve natta. Stor moro!

Og Ray "Goodfellas" Liotta som voiceover for hovedpersonen- genialt.

Lenke til kommentar
Betalte 499,- på Spaceworld for at jeg ikke gadd å vente lenger. :lol:

 

Kjempemorsomt spill. Satt 7 timer nesten uten pause igår kveld.

 

 

Huff, jeg dro også til Spaceworld og kjøpte det. Ergelig å måtte betale så mye ekstra bare fordi jeg ikke klarer å vente på at det skal komme på CDON. Tålmodighet er noe det hadde vært fint å ha litt av i blandt :) Men, men.. utrolig gøy er det i allefall. Absolutt anbefalt, selv jeg i prinsippet mener 500 er alt for mye for et spill (uansett plattform).

Lenke til kommentar

Nei, jeg må ikke ha noe i retning av Postal 2 for å være fornøyd :p, men hadde forventet meg en god del mer kontroversielt materiale :)

 

Jeg fikk et svært dårlig førsteinntrykk, men.. får vel gi spillet en ny sjanse når det går en del ned i pris...

 

Og btw... jeg mente at det var det man gjorde "på veien" til fullførelsen av oppdragene i Postal 2 som dt var at spillet handlet om :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...