dredg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er det bare mine små perverse og trøtte øyne som lurer meg eller er hun truseløs, hjelp meg å bedømme. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Sånn helt ærlig. Hvor mange tror du stiller opp på en høy scene med masse publikumere og kameralinser rettet mot seg uten truse? Om nå dine trøtte øyner har rett, så ville det stått om det overalt på sider som seher ol. Tror nok bare det er øynene dine. En så profilert artist ville aldri stått på en scene uten truse i et kort skjørt. Ferdig Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 its all in your mind Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Profilert artist? Var ei same på X-factor, men ok. Takker for hjelp da går jeg og legger meg i stedet. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Got 2 be Truselös :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Profilert artist? Var ei same på X-factor, men ok. Takker for hjelp da går jeg og legger meg i stedet. Hahaha. Faen som jeg lo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå