Gå til innhold

Risen har gått gull og kommer trolig ut 2.oktober!

Anbefalte innlegg

Piranha Bytes og Deep Silver er endelig klare med det etterlengtede Risen, som forhåpenligvis er en verdig arvtager etter Gothic-serien. Merkelig at ikke Spillverket er frempå med denne gladnyheten?

Jeg gleder meg intenst, da dette spillet var grunnlag for at jeg kjøpte meg ny pc i år. Spillet kommer ut både til pc og xbox360 og vil forhåpentligvis sette en ny standard for rollespill slik som forgjengerne har gjort (Gothic 3 var riktignok temmelig buggete, men det får JoWood ta ansvaret for, som presset frem for tidlig utgivelse).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nighwish som soundtrack i traileren? Ble iltt interessert nå. :) På den annen side var jo Within Temptaion i soundtracket til Spellborn, så det kan jo bli en katastrofe likevel. :p

Edit: Bra gjort å få musikken og det som skjer på skjermen til å passe sammen så bra. Enda litt mer interessert nå. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Beklager jeg glemte å legge ut linken. Var visst litt vel trøtt når jeg postet sist natt. Ser Zash har ordnet opp:)

Har en del trøbbel med pc`en, så mulig jeg kjøper meg en xbox360. Noen som har tanker om hvordan dette spillet vil fungere på en konsoll? Og om det vil bli likt på begge plattformer? Jeg har god erfaring fra bruk av pc til spill, har så vidt prøvd litt PS2 og ble aldri komfortabel med det..

Lenke til kommentar

Grafikken på Xbox ser hèlt horribel ut, fansen går steinhakkendes galne på utviklerforumet til PB men det er en 3. parts utvikler som har stått for Xbox porten, og de.... har ikke optimalisert spillet for konsollen :\

Så jeg anbefaler deg sterkt å fikse opp i problemene dine og gå for PC utgaven, billigere er den jo såklart også :)

Ellers, så er det jo release om bare 6 dager, fyttekatten jeg gleder meg til denne tittelen, ser den blir svært godt mottatt og enkelte reviews syter tilogmed over at det ikke er Oblivion lookalike nok, det er 10 poeng i boka for Risen det! :dribble:

http://www.gamerzines.com/downloads/magazines/PCGZine_34.pdf

første engelske review

http://www.worldofrisen.de/gallery_pic1049...3ffc0ba25ecbf38

Og noen screenshots av spillet som kan bli årets single player RPG :-)

Lenke til kommentar

Kan si at vi (jeg) har mottatt anmelderkode til spillet og jobber med anmeldelse av PC-versjonen.

Til dere som er spent kan jeg si såpass til nå: Jeg digger det! :)

Eneste negative foruten et par små tekniske detaljer er at spillet later til å være latterlig langt, i utgangspunktet, og det er uten å ta hensyn til at spillet har minst to vesentlig forskjellige retninger som kan tas.

Men så er jo det egentlig en god ting da :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...