Nautica Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis du drar innom biltema/claes ohlson så har de uorginale ladere som kan justeres til rette spenning. Du kan også kjøpe engangs lithium batterier,har ca 7 ganger så lang levetid. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hvis du drar innom biltema/claes ohlson så har de uorginale ladere som kan justeres til rette spenning. Du kan også kjøpe engangs lithium batterier,har ca 7 ganger så lang levetid. Bra! Men da skapes det enda et problem. Jeg starter å jobbe rundt 8 tiden og butikken åpner 10. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Derfor bensinstasjoner er åpen om natta? Men dog selger de til en blodpris Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg synes du lager problemer av ingenting. Tipper det er få som gidder å låne deg en lader, sånnt må du klare å huske sjøl...som å kjøre over fjellet uten bensin på tanken lixom, blir litt teit? Men uansett, er som sagt interessert i å høre hva du kom fram til. Har kameraet ditt intervalltimer? Hvis du ikke vil svare så kan du bare si det Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Derfor bensinstasjoner er åpen om natta?Men dog selger de til en blodpris Det er dyrt. Jeg tror pappa kommer til å betale! Jeg synes du lager problemer av ingenting. Tipper det er få som gidder å låne deg en lader, sånnt må du klare å huske sjøl...som å kjøre over fjellet uten bensin på tanken lixom, blir litt teit? Huske sjøl? Det følte ikke med noen lader til kameraet. Det bruker fire AA batterier. Men uansett, er som sagt interessert i å høre hva du kom fram til. Har kameraet ditt intervalltimer? Hvis du ikke vil svare så kan du bare si det Kameraet har ikke intervalltimer. Jeg fant den CD til slutt! Måtte lete igjenomm en STOR haug med papirer før jeg fant den gjemt inni haugen. Jeg brukte prgrammet som heter ZoomBrowser EX som følgte med på CD'n. Den kan også lastes ned her: LINK. Endret 24. september 2009 av dsbmaster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 PS700 E er et AC strømadapter som kan brukes som strømtilførsel og for å lade opp oppladbare batterier i kameraet. Hvis du bruker en lader på kameraet må du huske på å bruke oppladbare batterier i kameraet,eller ta ut batteriene. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Allt gikk fint i dag! Brukte bare to batteri pakker (4 AA-batterier). Utrolig nok så varte en pakke ca 6 timer med kameraet på imens det tokk et bilde hvert 5 min. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Her er resultatet: Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Stilig:) Bra du fikk retta på kamera etterhvert der:) Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Resultatet ble skikkelig stilig. Vurdere å gjøre det samme en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå