Gå til innhold

[Løst]Ta bilde hvert 5 min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes du lager problemer av ingenting. Tipper det er få som gidder å låne deg en lader, sånnt må du klare å huske sjøl...som å kjøre over fjellet uten bensin på tanken lixom, blir litt teit? :tease:

Men uansett, er som sagt interessert i å høre hva du kom fram til. Har kameraet ditt intervalltimer? Hvis du ikke vil svare så kan du bare si det ;)

Lenke til kommentar
Derfor bensinstasjoner er åpen om natta?

Men dog selger de til en blodpris

Det er dyrt. Jeg tror pappa kommer til å betale! :p

Jeg synes du lager problemer av ingenting. Tipper det er få som gidder å låne deg en lader, sånnt må du klare å huske sjøl...som å kjøre over fjellet uten bensin på tanken lixom, blir litt teit? :tease:

Huske sjøl? Det følte ikke med noen lader til kameraet. Det bruker fire AA batterier.

Men uansett, er som sagt interessert i å høre hva du kom fram til. Har kameraet ditt intervalltimer? Hvis du ikke vil svare så kan du bare si det ;)

Kameraet har ikke intervalltimer. Jeg fant den CD til slutt! Måtte lete igjenomm en STOR haug med papirer før jeg fant den gjemt inni haugen. :p Jeg brukte prgrammet som heter ZoomBrowser EX som følgte med på CD'n. Den kan også lastes ned her: LINK.

Endret av dsbmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...