iWantCake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt meg ny pc, har prøvd å oppdatere Bios uten at d hjalp noe.. Bruker evigheter på å komme innpå windowsXP og programmene enda lengre tid, henger seg å opp utrolig mye. Noen har tipsen meg om at jeg muligens har kjøpt feil ram, å at d er grunnen til at den er så treig. er dette tilfelle? isåfall hvilken type er å anbefale? viss ikke det er tilfelle hadde jeg satt stor pris på om noen hadde kunne gitt meg noen tips om hvordan jeg kan klare å luke ut problemet. Takker for oppmerksomheten! Strømforsyning Hovedkortet Cpu Skjermkort Hdd Minne Endret 22. september 2009 av iWantCake Lenke til kommentar
iWantCake Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 ingen? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Den rammen skal passe ditt hk, du har ikke glemt å innstalere AMD Chipset Driver ? Rammen bør instaleres i de blå ram slottene! Bruker du 8 pin strøm til cpu, ikke bruk bare 4 pin! Lenke til kommentar
iWantCake Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 takk for tipsene.. sjekka alt å d var som d skulle, installerte chipsetdriver å.. samma ulle enda :S merker når den starter opp windows å, virker som maskina ikke jobber i det hele tatt i 10-20 sekund.. før den pøser på for full pinne å alle programmene popper opp. prøvde å fjerne alt under oppstart, men fremdeles denne delayen, før den kjører på igjen.. å da bruker den gjerne 30-50% av cpu bare for å få opp noen små ting... Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Starter den like tregt i "diagnostic startup"? (run - msconfig) Sjekk også boot devices i BIOS slik at den ikke leter etter disketter, usb eller nettverk å boote fra før den bruker harddisken. Lenke til kommentar
iWantCake Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Starter den like tregt i "diagnostic startup"? (run - msconfig) Sjekk også boot devices i BIOS slik at den ikke leter etter disketter, usb eller nettverk å boote fra før den bruker harddisken. ja, den er det! :S å no har d gått en stund, å den er enda verre no... lurer på om d er noe me cpu'en.. noen måte jeg kan få sjekket det på? Lenke til kommentar
iWantCake Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 får ikke den berømte pipelyden når jeg starter maskinen, koblet fra hdd, skjermkort, ram etc... lot bare cpu, hovedkort starte.. null sound... psu som er fucked da???? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har du hatt den berømte pipelyden før, du har ikke koblet bort system warning speaker ledningen når du strippet hk for hardware? Vil ikke pc'en starte lengere, ingen bilde på skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå