tun0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg ser mange kabinetter som støtter EATX og at det noen plasser referers til at dette har samme formfaktor som SSI EEB 3.61. (12" x 13"). Men jeg leser også en del plasser at hullene ikke nødvendigvis passer (forutenom de i hjørnene). Er det derfor noen som vet om f.eks. dette kabinettet er SSI EEB 3.61 formfaktor kompatibelt? 100% I&S EYE4860BK Ev. kan tipse om tilsvarende kabinett som er det? Helt konkret så skal det brukes til et ASUS Z8PE-D18 Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg ser mange kabinetter som støtter EATX og at det noen plasser referers til at dette har samme formfaktor som SSI EEB 3.61. (12" x 13"). Men jeg leser også en del plasser at hullene ikke nødvendigvis passer (forutenom de i hjørnene). Er det derfor noen som vet om f.eks. dette kabinettet er SSI EEB 3.61 formfaktor kompatibelt? 100% I&S EYE4860BK Ev. kan tipse om tilsvarende kabinett som er det? Helt konkret så skal det brukes til et ASUS Z8PE-D18 har samme problemet.. som deg.. har et SSI eeb kort liggenes.. eneste som jeg fant her i norge er dette. (tower) http://www.multicom.no/Case-Miditower-Aegis-ATX-Black-With-USB-Firewire-eSATA-Fits-mATX-EATX-CHIEFTEC/cat-p/c/p1844743 ellers så har antec et par.. men er seff tom for dem i norge og!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå