tun0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Som emnet tilsier, noen her på forumet som har erfaringer med dette kortet fra Asus (ASUS Z8PE-D18) - eller som har snublet over reviews av det? Google er merkelig stille ang. dette kortet. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Newegg har noen brukererfaringer om det er det du ser etter: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx...N82E16813131379 Hva har du tenkt å bruke dette kortet til om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
tun0 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Takk. Det er faktisk de eneste kommentarene til kortet jeg også har funnet. Synes det er litt rart. Kortet skal stå i en hjemmeserver som skal kjøre virtualisering. Ser også ut til å være lite kunskaper rundt formfaktoren til kortet og hvorvidt standard eatx kabinett (19" 4U rack kabinett) vil støtte kortet med tanke på hullene. (se min post under "kabinett" delforumet) Ingen av netshop'ene jeg har vært i kontakt med kan gi meg et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå