thetablet Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei. Tenkte på å kjøpe ATV 50cc. Har kikket på en del, men vet ikke hvilke merker som er pålitelig. Noen som kan hjelpe meg ang. dette? p.s. Maks pris 12k. mvh, Roar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 har du kjørt 50cc ATV før? Lenke til kommentar
thetablet Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 har du kjørt 50cc ATV før? Ja. Men tar ikke lappen før om noen måneder, så tenkte det kunne vært greit med litt hjelp til kjøpet. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 50cc ATV er møkk kjedelig og går smått, selv ved blodtrim, samtidig har de høyt verditap Lenke til kommentar
thetablet Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 50cc ATV er møkk kjedelig og går smått, selv ved blodtrim, samtidig har de høyt verditap Bor i finnmark, å skal kjøre om vinteren. I og med at jeg ikke har lov å kjøre større enn 50cc, går jeg for ATV. Ellers ville jeg kjøpt noe som triller på 2 hjul Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 ah... ja da er ATV greit nå er jeg ikke sikker på hvordan Derbi ligger ann med 50cc ATV men det er et merke jeg kan anbefale... btw: Derbi = Suzuki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå