unserheld Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 var en gang i bardufoss og der hadde millitærfengselet satelittv. de hadde det samme som alle andre, men i tillegg fant jeg en tysk kanal, som jeg så ein Herz für Britney på. bra show, men hvordan går jeg fram for å få det samme på sørlandet? har digitalkanal (CD) med tv2, 3, viasat4 osv. eneste brae utenlandske kanalen jeg får der er Тянков ТВ og A2. Hvordan går jeg fram får å få tyske kanaler, nederlandske, arabiske osv? Tenker på de som er gratis, for mye stress å kjøre pirat tror jeg på resten... Håper jeg bare kan sette en annen boks der nede eller evt progge noe nytt inn i den som er. dishen står jo allerede på taket, har prøvd å velge satelitt, da er det bare t hor og t haicom som er innen rekkevidde, de andre har weak signal. gief kthx mange takk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 skal du ha flere kanaler må du ha flere hoder med annen frekvens på parabolen Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 fitte! så da er jeg stuck med de kanalene jeg har og that's the end of that? daym. evt kjøpte ny dish og mottakerboks? MEH Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 kan du ikke kjøpe dreambox og hacke den ? Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 kan du ikke kjøpe dreambox og hacke den ? Trenger fortsatt flere hoder får å få tyske kanaler, nederlandske, arabiske osv Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 får jeg spørre hva du skall med allt det? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kan jo vere kjekt å ha dersom ein ynskjer å lære seg Tysk, eller halde den vedlike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå