unwill Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Bærbar PC er generelt litt dyre, og ikke så brae som stasjonære, men hvilken bærbar får man mest for pengene ? Lenge har jeg sett etter en billig AMD bærbar, men har enda ikke sett noe til det enda. Det er egentlig samme om det er AMD eller Intel, jeg vil ha en bærbar PC som har all right batteritid og behaglig design (ikke så tung). Prisen må jeg selvfølgelig også vurdere. Noen som har noe forslag på hvilken bærbar PC jeg bør vurdere ? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 hardware.no mangler visst en laptop guide... kanskje en tanke for fremtiden? Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Jeg har en HP omnibook 6000, min er toppmodellen (koster 45000.-) men de andre er bra de også.. finnes fra ca 20000.- og oppover.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Se på Dell sine nettsider. De har mange variasjoner og du kan forandre litt av innholdet til det som passer deg best.. Lenke til kommentar
rafiki Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Jeg har funnet noen bra bærbare på http://www.itbutikken.no De Targa PCene de selger ser ut til å gi mye valuta for penga!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå