Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - tomsi42 - 35mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

31. Exit. Finale. Finito

 

post-126935-1256994466_thumb.jpg

E-620 + ZD 35mm @ 1/100s, f/5.6, ISO 400 (vignettering og støy er lagt på i PP)

 

Alternativ take:

 

 

post-126935-1256994628_thumb.jpg

1/80s, f/5.6, ISO 400

 

 

Da er oktoberfesten over for denne gang. Er egentlig rimelig fornøyd med innsatsen og synes jeg fikk til et par brukbare bilder. Takk for alle kommentarer og innspill. Jeg håper vi treffes igjen i neste maraton - Apilfesten 2010.

 

Tom

Lenke til kommentar
31. Exit. Finale. Finito

Alternativ take:

Da er oktoberfesten over for denne gang. Er egentlig rimelig fornøyd med innsatsen og synes jeg fikk til et par brukbare bilder. Takk for alle kommentarer og innspill. Jeg håper vi treffes igjen i neste maraton - Apilfesten 2010.

Tom

Det ble bra, virket sånn litt eldre årgang faktisk. Likte spoileren godt også jeg, forskjellig fra første ja, men vel så bra.

Lenke til kommentar
Koppen rommer visstnok 0,9 liter.
Det var rimelig ekstremt. Ganske fin bakgrunn her, med det røde og blå.

 

Dagens var knall, en slående diagonal mellom person og rør. Ut fra spoileren ser det ut til at det fra muren og ned kunne egnet seg i farger, men himmelen var kanskje litt slakk i en fargeversjon?

 

Takk for ståpåhumør med både det du gjør i egen og andres tråder. Og ikke minst det at du faktisk drar i gang disse festene.

Lenke til kommentar
Dagens var knall, en slående diagonal mellom person og rør. Ut fra spoileren ser det ut til at det fra muren og ned kunne egnet seg i farger, men himmelen var kanskje litt slakk i en fargeversjon?

 

Takk for ståpåhumør med både det du gjør i egen og andres tråder. Og ikke minst det at du faktisk drar i gang disse festene.

Takk for de gode ord. Du har rett i at dagens himmel var litt slakk. Dvs. ikke bare litt; den var slappere enn strikken i en utslitt truse.

 

Tom

Lenke til kommentar

Det der må da være Slapp Sak i full blomst? :D

Det har som alltid vært en fornøyelse å følge festen din - flotte og bilder, som gir inspirasjon til spennende skråblikk på ting et utrenet øye ikke nødvendigvis vil oppfatte som motiver..

Og - takk for entusiasme, innsats som kommentator, organisering og alt sammen - festene her ville ikke vært det samme, eller kanskje ikke i det hele tatt, uten din flotte innsats.. BRAVO! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
1. Vinsmaking i Mosel

 

Et av høydepunktene på våre ferieturer i Tyskland, er å komme til Moseldalen og smake de nyeste vinene til vår faste vinbonde.

 

post-126935-1254659496_thumb.jpg

E-620 + 35mm @ 1/15s, f/4, ISO 640

 

Tom

 

Høres spennende ut med besøk hos vinbonde...for å spe på med hyggelige minner så legger jeg inn foto fra min vinkjeller utafor Paris....i en landsby. Før vi flytta ble det noen tomme hyller men dog (her er ikke snakk om fotokvaliteter)Alle som besøkte hadde fritt valg før det ble slutt!

Allan

post-148970-1257854948_thumb.jpg

Endret av Allart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...