atoftemo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg likte macroen (5.) din veldig godt! Flott bilde! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 5. It came from outer space. Fint. Likte den. Lenke til kommentar
vx Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Likte også den fra 5.oktober, særlig når jeg fikk vite hva det var Har en sånn disk selv, men ikke prøvd å ta bilde av den enda. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 John Deere skurtresker. Fisher-Price, som ble nevnt, var en god beskrivelse. Du har i alle fall fått frem de voldsomme kontrastene her. Det er nok en CLAAS, John Deere er grønnere. Fint bilde forresten! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det er nok en CLAAS, John Deere er grønnere. Fint bilde forresten! CLAAS Lexion for å være eksakt. Tom Endret 6. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 6. Svindel. Godt jeg ikke skulle ha syltetøy på denne brødskiva ... E-620 + 35mm @ 1/80s, f/11, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ha ha ha. Fantastisk tittel til bildet! Likte at det var litt mørkt også. Stemningen kommer mye bedre fram. Bra komposisjon også. Du kunne selvfølgelig løst problemet med å presse inn et jordbær i hullet på skiva, så kunne du bare ha lasset nedpå med syltetøy. Bare et forslag! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser ut som et nøkkelhull. Har du prøvd med nøkkelost? Det er nok en CLAAS, John Deere er grønnere.Det var da voldsomt så god greie på skurtreskere folk har nå til dags da. Min bestefars CLAAS var ikke grønn i det hele tatt så vidt jeg kan huske. Tror den var helt blank. Lenke til kommentar
Albix Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg vil også ha en fast vinbonde ... hvordan får man tak i det ? Det er enkelt. Reis et par ganger i Moseldalen. Stikk innom de små landsbyene; der besøker du de små weingut'ene og smak på vinen der. Husk å smak på de dyrere vinene. Ikke den billigste. Og prøv tørr, halvtørr og søt. Etter et par-tre slike besøk, så har du funnet en som passer deg bedre enn de andre.Så er det bare å lage en unnskyldning for å besøke de hvert år. Da har du "din" faste vinbonde Tom Da er det det jeg skal gjøre ... Snart. MyBook'en var flott ... spesielt med den tittelen og musikken fra Trondster. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Likte spesielt Godt fotfeste., god komposisjon og artig farger på den Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 1. Vinsmaking i Mosel Et av høydepunktene på våre ferieturer i Tyskland, er å komme til Moseldalen og smake de nyeste vinene til vår faste vinbonde. E-620 + 35mm @ 1/15s, f/4, ISO 640 Tom Mmmmmmmmmmmmmmmm nam nam. Tom har vært hos Werner ser jeg. Påtide med en hyttetur igjen..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, Tom har vært å besøkt Werner Ellers; takk for kommentarer. Føler jeg har kommet godt igang i denne måneden. Over til dagen servering: 7. Se opp for elektriske gjetere. E-620 + 35mm @ 1/80s, f/5.6, ISO 250 Tom PS. I morgen bytter jeg til Canon og 35mm f/2 for en ukes tid. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 7. Se opp for elektriske gjetere. Dette var virkelig bra! Pluss for morsom tittel. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Elektrisk gjeter faktisk. Man erstatter mennesker på det meste av arbeid. Har aldri sett skilt på sånne typer gjerder. Fint bilde. Fine linjer, og generelt en fin komposisjon. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Her synes jeg du har komponert og etterbehandlet bra. Gjerdet blir mer og mer utydelig der det forvinner inn i horisonten. Og horisonten er som kjent en bakketopp med OOF-trær. Endret 7. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Meget pent! Bakgrunnen er virkelig delikat. Kunne muligens tenkt meg et litt mer kontrast på forgrunnen, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Godt sett og veldig fint løst. Etterbehandling bygger opp under bildet. Det å se motiver der andre går rett forbi tror jeg må være en av dine spesialiteter! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Det å se motiver der andre går rett forbi tror jeg må være en av dine spesialiteter! Noe må jo jeg få til også Takk for kommentarer, alle sammen. Idag ble det: 8. En lang dag på jobben ... EOS 30D + EF 35mm f/2 @ 1/200s, f/2, ISO 200 Tom PS. En kollega's pult - ikke min Endret 8. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå lo jeg godt... Litt lenger dag, og stabelen hadde veltet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Artige bilder Likte spesielt godt 4. Okt. Nå som du har bytta til Canon må det jo bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå