MilKman' Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heihei Driver å skal kjøpe meg en ny PC, og da følger jo selvfølgelig Windows Vista - det jeg MINST vil ha som OS - med på kjøpet, men jeg kan velge noe som heter PC uten OS. (på komplett.no) Da lurer jeg på hvis jeg velger PC uten OS, er det da bare å kjøre inn Windows XP CD og installere? Eller må jeg drive å hacke og slå i stykker PCen for at det skal funke? (Akkurat som på Windows Vista, hvis jeg skal bytte til XP). -Christian- Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ehh... hva er det du snakker om? Man må da ikke "hakke og slå i stykker" PCen for å installere XP på en maskin der Vista er installert? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du kan bare kjøre inn en XP CD og installere, ja. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Ehh... hva er det du snakker om?Man må da ikke "hakke og slå i stykker" PCen for å installere XP på en maskin der Vista er installert? Eeeh, takk for svaret, Covah. you help alot! Når jeg sier det er det fordi det er så fryktelig kjett å drive å boote og baate med alt som er for å gjøre en PC med Vista om til XP. World of Warcraft: Aiit Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå