Gå til innhold

Fjerne msn min!

Andzel

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg prøver å fjerne min msn adresse får jeg opp dette:

Det er en Microsoft-e-postkonto (Windows Live Mail eller Hotmail) tilknyttet kontoen. Derfor kan du ikke avslutte Windows Live-kontoen øyeblikkelig. Du må avslutte Microsoft-e-postkontoen før du kan avslutte Windows Live-kontoen. Etter en periode uten aktivitet avsluttes Windows Live-kontoen automatisk. Avslutte Microsoft-kontoen din

Men når je går på edn linken det står så står det at jeg skal aktivere min msn eller hotmail som det heter.

Hva gjør jeg hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg regner med at du kun skal ha vekk programmet?

kontrollpanel -> legg til eller fjern programvare -> Windows live msn(det programmet heter)-> restart pc'en.

edit: ser du skal fjerne adressen. det er kanskje ikke så enkelt nei.

Endret av knappapap
Lenke til kommentar
jeg regner med at du kun skal ha vekk programmet?

kontrollpanel -> legg til eller fjern programvare -> Windows live msn(det programmet heter)-> restart pc'en.

edit: ser du skal fjerne adressen. det er kanskje ikke så enkelt nei.

Nei, er ikke så enkelt.. Noen som veit hvordan jeg kontakter MSN kontoret eller noe angående dette??

Lenke til kommentar
Hvorfor må du ha den bort? Er det ikke nok å bare logge av og aldri logge på igjen?

Fordi jeg vil fjerne den fordi en kompis hacker den alltid. Vist jeg fjerner den så blir alt bra. Ettersom han bare lager faenskap.

Prøver å fjerne den men funker jo aldri.. Prøvd i et halvt år uten å logge inn og da fjernet jeg alt som det sto. Men enda da hadde jeg hotmail aktivert enda wtf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...