Andzel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei. Når jeg prøver å fjerne min msn adresse får jeg opp dette: Det er en Microsoft-e-postkonto (Windows Live Mail eller Hotmail) tilknyttet kontoen. Derfor kan du ikke avslutte Windows Live-kontoen øyeblikkelig. Du må avslutte Microsoft-e-postkontoen før du kan avslutte Windows Live-kontoen. Etter en periode uten aktivitet avsluttes Windows Live-kontoen automatisk. Avslutte Microsoft-kontoen din Men når je går på edn linken det står så står det at jeg skal aktivere min msn eller hotmail som det heter. Hva gjør jeg hjelp! Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) jeg regner med at du kun skal ha vekk programmet? kontrollpanel -> legg til eller fjern programvare -> Windows live msn(det programmet heter)-> restart pc'en. edit: ser du skal fjerne adressen. det er kanskje ikke så enkelt nei. Endret 22. september 2009 av knappapap Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 jeg regner med at du kun skal ha vekk programmet? kontrollpanel -> legg til eller fjern programvare -> Windows live msn(det programmet heter)-> restart pc'en. edit: ser du skal fjerne adressen. det er kanskje ikke så enkelt nei. Nei, er ikke så enkelt.. Noen som veit hvordan jeg kontakter MSN kontoret eller noe angående dette?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvorfor må du ha den bort? Er det ikke nok å bare logge av og aldri logge på igjen? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Hvorfor må du ha den bort? Er det ikke nok å bare logge av og aldri logge på igjen? Fordi jeg vil fjerne den fordi en kompis hacker den alltid. Vist jeg fjerner den så blir alt bra. Ettersom han bare lager faenskap. Prøver å fjerne den men funker jo aldri.. Prøvd i et halvt år uten å logge inn og da fjernet jeg alt som det sto. Men enda da hadde jeg hotmail aktivert enda wtf. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 En "kompis" som alltid hacker den? Ikke mye kompis da. Og "hacker"? Bytt til vanskeligere passord og sett vanskeligere spørsmål på evt. ny konto, slik at det ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå