Taraldb Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei jeg prøver å finne meg et mellomnavn heter per i dag "Tarald Berge" og er på jakt etter et navn som passer inn, er sjeldent og gjerne Japansk. Håper noen kan hjelpe MvH Tarald Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tarald "Daihatsu" Berge. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Taber" Nei den var slem Toyota passer deg bedre. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 takk for posting av japanske bilmerker! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du kommer vel bare til å fjerne navnet når du blir lei av anime. Tarald Berugu Berge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tarald Hentai Berge Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg støtter Hentai. Toyota tror jeg ikke er lovlig, uansett hvor fett det hadde vært. Hvis det ikke må være japansk vil jeg foreslå Harald. Bare tenk deg hvor kult det hadde vært å hete Tarald Harald Berge. Du hadde sikkert fått en plass i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=319267&hl= , men det tror jeg du får uansett hvis du velger et japansk navn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Istedenfor Harald så kan du jo velge Haldrar? Tarald Haldrar Berge Lenke til kommentar
mtw Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tarald "Ozu" Berge Si det med litt "sint" japansk stemme Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tarald "Larat" Berge... Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg støtter Hentai. Toyota tror jeg ikke er lovlig, uansett hvor fett det hadde vært. Tror det er lov. Rune Yamaha Hansen fikk innvilget boliglån på tre millioner kroner med en samlet inntekt på 500.000 kroner. Hadde kanskje vært kulere om han bare hadde Yama som mellomnavn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor det? Hva betyr "Yama"? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Da blir det Rune Yama Hansen, vettu. Endret 12. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei jeg prøver å finne meg et mellomnavn heter per i dag "Tarald Berge" og er på jakt etter et navn som passer inn, er sjeldent og gjerne Japansk. Håper noen kan hjelpe MvH Tarald Du heter vel ikke Tarald Laudal Berge? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da blir det Rune Yama Hansen, vettu. Akkurat. Men det er vel de færreste som hadde sett det. Jeg så det jo ikke. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da blir det Rune Yama Hansen, vettu. Akkurat. Men det er vel de færreste som hadde sett det. Jeg så det jo ikke. Jeg så det Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei jeg prøver å finne meg et mellomnavn heter per i dag "Tarald Berge" og er på jakt etter et navn som passer inn, er sjeldent og gjerne Japansk. Håper noen kan hjelpe MvH Tarald Du heter vel ikke Tarald Laudal Berge? Nei det er min navnebroder, en eller annen plass i norge (Oslo tror jeg) "prøvekjører" foreløpig joakim, men mange flotte forslag her! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Herberge, den så jeg. Har Joakim noen betydning på japansk eller er det bare den norske versjonen du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå