Xelera Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei noen som vet hvor mye den nye matrix mobilen vil koste? Jeg prater om modellen sph-a600 8) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Modellen heter n270 og det er en artikkel om den på siden her. http://www.amobil.no/?article=730&visual=1&id= Lenke til kommentar
Xelera Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Som du kanskje har fått med deg blir den bare selg i US. Derfor er det sluppet en annen i europa (sph-a600) som har kamera. Den jeg vil ha prisen på Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Den er ikke lansert skikkelig ennå, og det er ikke matrix-mobilen. Den som kommer hit vil ikke ha samme programvare og vil være annerledes. Lenke til kommentar
Xelera Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Det er jo en av matrix mobilene. Den brukes bare ikke i filmen www.thematrixphone.com <- se der Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Akkurat. Den er ikke med i filmen, men er en modifisert versjon av matrix.telefonen. Den som selges i amerika er faktisk identisk med den i filmen. Prisen blir nok endel, siden den nok kun er beregnet for spessielt interreserte! Lenke til kommentar
Xelera Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 akkurat. Vil ikke ha den som brukes i filmen,men den andre. :) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det er bare idioti og kalle den for matrixtelefon. det er en av samsungs telefoner som har hvert planlagt i lengre tid, og har egentlg ikke noe mer med matrix å gjøre en at filmskaperne og samsung har ingått en deal om at den skal få lov å være en "matrixtelefon". Prisen vil antagelig ligge på en 5-6000 kroner... uten abb. i starten. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Nå det går ann å kalle samsung n270 "matrixtelefon" siden den var med i matrix, går det vel ann å kalle p800 for "bondtelefon" siden den var med i "die another day". Den eneste forskjellen er vel at n270 var spesiallaget til filmen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Vel, en matrix telefon er det jo uansett. Nokia 8110 (eller noe slikt) var nok ikke laget for matrix heller. Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Dette gjør vel Samsung for å få fler kunder, akkurat som deg, Xelera... Hvorfor i all verden skulle de kalle den "matrix-telefon"?Blir ikke det som å kalle en telefon "X-men telefonen", fordi skaperen av X-men hadde den?? Dette er bare tåpelig syns jeg... Men andre syns vel dette er greit... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Er det noen plass hvor jeg kan finne bilder av denne telefonen med skjermen oppe? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har en 8110 liggende i en eller annen skuff hvis noen er interessert i å kjøpe den originale Matrix telefonen. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Prøv å selg den på bruktmarkedet. Sikkert noen som vil kjøpe den om den funker da... Den er jo stilig da! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Dette gjør vel Samsung for å få fler kunder, akkurat som deg, Xelera... Hvorfor i all verden skulle de kalle den "matrix-telefon"?Blir ikke det som å kalle en telefon "X-men telefonen", fordi skaperen av X-men hadde den?? Dette er bare tåpelig syns jeg... Men andre syns vel dette er greit... Hvorfor er det tåpelig? Nokia 8110 ble en knallsuksess pga matrix. Samsung må jo få lov til å sikre at dems telefon blir brukt i den nye matrix filmen, når de vet at det vil føre til et enormt salg (uavhengig av hvor bra telefonen er). Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er bare idioti og kalle den for matrixtelefon. det er en av samsungs telefoner som har hvert planlagt i lengre tid, og har egentlg ikke noe mer med matrix å gjøre en at filmskaperne og samsung har ingått en deal om at den skal få lov å være en "matrixtelefon". Prisen vil antagelig ligge på en 5-6000 kroner... uten abb. i starten. hvis du mener n-270 så er det feil..... Den telefonen er spesialdesignet for matrix av samsung-folkene. Tro meg, de ville ikke valgt et så upraktisk design om det ikke var for den filmen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå